پرستار قاتل نوزادان در بریتانیا به حبس ابد محکوم شد
پرستار قاتل نوزادان در بریتانیا به حبس ابد محکوم شد

پرستار قاتل نوزادان در بریتانیا به حبس ابد محکوم شد؛ یک پرستار از بخش زایمان در شمال بریتانیا که به جرم قتل هفت نوزاد تحت مراقبت خود و تلاش برای کشتن شش نوزاد دیگر در یک بیمارستان متهم شده بود، در روز دوشنبه به حبس ابد محکوم شد.

پرستار قاتل نوزادان در بریتانیا به حبس ابد محکوم شد

قاضی این پرونده، این پرستار را که لوسی لِتبی نام دارد، او را فردی “سنگدل، ظالم و حلیه‌گر” توصیف کرد و اظهار داشت که او با “شرارتی که در مرز سادیسم قرار دارد”، نوزادان را به قتل رسانده است. قاضی همچنین افزود که حکم حبس ابد برای این فرد، قابلیت تخفیف یا بخشش را نخواهد داشت.

لوسی لتبی که ۳۳ سال دارد، متهم است که به مدت طولانی‌تری از یک سال، اقدام به مسموم کردن نوزادان با تزریق هوا به رگ‌ها، مسموم کردن آنها با انسولین و اجبار به مصرف شیر کرده است. او با این اقدامات بیماری‌زا و حتی برخی را نابینا کرده و منجر به مرگ آنها شده است.

پس از اقدام به کشتن این نوزادان!

پس از اقدام به کشتن این نوزادان، او به نظر می‌رسد که به احترام به آنها گریه می‌کرده و یادگاری‌هایی برای والدین ساخته است. همچنین، اجساد نوزادان را پس از کشتن، تمیز کرده و آنها را با لباس‌هایی که برای مراسم دفن تهیه کرده بپوشانده است.

قربانیان این اقدامات که هویت آنها اعلام نشده است و در دادگاه به آنها با نام‌هایی مثل کودک “اِی” و کودک “بی” اشاره شده است، میان ژوئن ۲۰۱۵ تا ژوئن ۲۰۱۶ در بخش زایمان بیمارستان “کُنتس آف چستر” در منطقه شمال غربی انگلستان جان خود را از دست داده‌اند.

اعترافات تکان دهنده اين پرستار

همچنین، در خانه‌اش یک یادداشت پیدا شد که در آن آمده بود: “من آنها را عمداً به قتل رساندم، زیرا به اندازه کافی خوب نیستم که بتوانم از آنها مراقبت کنم.”