وکیل پرونده نیکا شاکرمی: پرونده «معما گونه» است
وکیل پرونده نیکا شاکرمی: پرونده «معما گونه» است

وکیل خانواده نیکا شاکرمی ضمن تکذیب عکس منتسب به نیکا از سوی سرپرست دادسرای جنایی از وضعیت معما گونه پرونده صحبت کرد.

وکیل پرونده نیکا شاکرمی: پرونده «معما گونه» است

در ادامه این اقدامات، در روزهای گذشته محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی در صفحه اینستاگرام خود عکسی با هشتگ «وقتی_عاشق_خوابیدن_روی_بلندی_میشی» به گوشی این دختر نوجوان منتشر کرد و زیر آن نوشت: “فتوشاپ نیست، واقعی، از گوشی نیکا شاکرمی استخراج کردیم. “

عکسی که آن را منتسب به نیکا می‌دانست. اما رضا باقری وکیل این خانواده در گفت و گو با شرق گفت: این عکس منتشر شده منتسب به نیکا را کاملا تکذیب می کنیم، کاری که آقای شهریاری انجام داده خلاف قانون بوده و اصلا حق نداشتند چنین کاری انجام دهند. ملاحظه بفرمایید که در این مرحله از پرونده اصلا حق نداریم گزارشی از پرونده ارائه دهیم.»

این پرونده وضعیت معماگونه‌ای دارد

وکیل خانواده نیکا نیز جنجال رسانه های دولتی مبنی بر سقوط از ارتفاع و خودکشی و تاکید بر این قضیه توسط افراد مختلف را تکذیب کرد و گفت: در مجموع نظر من این است که این خودکشی نبوده است، اما بقیه ماجرا را نمی دانیم.و حتی خود قاضی هم اطلاعی ندارد. پرونده هنوز در مرحله کاملا ابتدایی است، در‌ واقع گزارش پزشکی قانونی هنوز نرسیده و هنوز گزارش‌ها کامل نشده است.»

به گفته وی، در این پرونده ابهامات زیادی وجود دارد و به تعبیر وی: «این پرونده وضعیت معماگونه‌ای دارد، این که در آن خانه چه بر سر این دختر آمده است و هیچکس نمی داند.»