وقوع انفجارها و توقف عبور و مرور در پل کریمه
وقوع انفجارها و توقف عبور و مرور در پل کریمه

وقوع انفجارها و توقف عبور و مرور در پل کریمه؛ در حالی که رسانه‌های اوکراین از شنیده شدن صدای انفجار بر روی پل کریمه به سمت روسیه خبر دادند، فرماندار وابسته به روسیه در کریمه اعلام کرد که عبور و مرور بر روی این پل به دلیل “شرایط اضطراری” متوقف شده است.

وقوع انفجارها و توقف عبور و مرور در پل کریمه

سرگئی آکسیونوف، فرماندار وابسته به روسیه در کریمه، از مردم خواسته است که از تردد روی پل کریمه، که این شبه‌جزیره را به روسیه متصل می‌کند، خودداری کنند.

فرماندار کریمه اعلام کرده است که مقام‌های مجری قانون درباره علل آسیب به پل کریمه گزارش خواهند داد. تاکنون، مقام‌های روسی از کشته شدن دو نفر و آسیب‌دیدگی یک کودک بر روی این پل خبر داده‌اند.

هیچ عبور و مروری بر روی آن پل وجود ندارد

با توجه به گزارش خبرگزاری دولتی تاس روسیه و نقل‌قول از وزارت حمل و نقل این کشور، اعلام شده است که به جاده روی پل که از طرف شبه‌جزیره کریمه به سمت روسیه متصل می‌شود، آسیب وارد شده است.

خبرگزاری رویترز هم گزارش داده که تصاویری از پل کریمه به دست آورده که تایید می‌کند هیچ عبور و مروری بر روی آن وجود ندارد.

با توجه به اظهارات دولت شبه‌جزیره کریمه تحت حمایت روسیه، ادعا شده است که این منطقه به طور کامل با سوخت، مواد غذایی و کالاهای صنعتی انباشته شده است و انبارهای محلی نیز تمامی ذخایر لازم را دارند.