کرونا
وضعیت وخیم کرونا در ايران؛ فاجعه انسانی در راه است

ایرج حریرچی تا یک ماه دیگر آمار ابتلا به کرونا افزایش خواهد داشت؛ به گفته معاون وزیر بهداشت ، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشور افزایش می یابد و تعداد مرگ و میر تا یک ماه و نیم دیگر افزایش می یابد.

وضعیت وخیم کرونا در ايران

وضعیت وخیم کرونا در ايران؛ ایرج حریرچی: تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشور افزایش می یابد و تعداد مرگ و میر تا یک ماه و نیم دیگر افزایش می یابد.

ایرج حریرچی در مصاحبه تلویزیونی مدعی شد: “اگر واکسیناسیون توسط خارجی ها ، مشکلات مالی و برخی مسائل داخلی ایجاد نمی شد و می توانست به زودی انجام شود ، ما با چنین وضعیتی روبرو نمی شدیم.”

وی ادامه داد: “اگر نیروی انتظامی و حمایت مالی از گروه های آسیب پذیر افزایش می یافت ، ما با این مشکل مواجه نمی شدیم.”

فاجعه انسانی در راه است

علوی گفت: دیروز تعداد کشته شدگان در کشور به بیش از 550 نفر رسید که این تعداد بی سابقه مرگ و میر در یک روز است ، اگرچه پیش بینی می شود که اگر رعایت پروتکل‌ها به حد لازم نرسد ، ممکن است تعداد کشته ها به هزار نفر در روز برسد “

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: اگر پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت نشود ، یک فاجعه انسانی در راه است و افراد بیشتری بر اثر این بیماری جان خود را از دست خواهند داد.

فاجعه در بیمارستان های ایران

بستری بیماران کرونایی در قزوین روی زمین!

 
تصاویری دردناک از روی زمین خوابیدن بیماران کرونایی در بیمارستان ولایت قزوین!

وضعیت وخیم کرونایی بندر جاسک

بیماران کرونا در بندر جاسک در استان هرمزگان به دلیل اشباع ظرفیت مراکز درمانی بر کف راهرو بیمارستان‌ها به حال خود رها شده‌اند.


به گفته معاون وزیر بهداشت ، تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در کشور افزایش می یابد و تعداد مرگ و میر تا یک ماه و نیم دیگر افزایش می یابد.