وریا غفوری به دیدار دختر فرشته احمدی رفت
وریا غفوری به دیدار دختر فرشته احمدی رفت

وریا غفوری کاپیتان پیشین استقلال و بازیکن فعلی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دیدار باوان، دختر فرشته احمدی رفت. احمدی در جریان خیزش انقلابی ایران توسط نیروهای جمهوری اسلامی کشته شد.

وریا غفوری به دیدار دختر فرشته احمدی رفت

شبکه های اجتماعی فارسی زبان عکسی از دیدار وریا غفوری کاپیتان سابق تیم استقلال تهران با دختر فرشته احمدی که در جریان اعتراضات مهاباد کشته شده بود منتشر کردند

وریا غفوری به همراه تعدادی دیگر از بازیکنان برجسته فوتبال ایران مانند علی دایی و علی کریمی در اعتراضات اخیر علناً از معترضان حمایت کردند.

فرشته احمدی

در حالی که رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مدعی شد که فرشته احمدی در خانه مورد اصابت گلوله قرار گرفته، برادرش در کلیپی این ادعا را رد کرد و گفت خواهرش در جریان اعتراضات مهاباد به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شده است.

ابراهیم احمدی در یک ویدئو، که پدرش همراهی می کرد، گفت: خواهرم روز پنجشنبه پنجم آبان ماه در مهاباد در پشت بام خانه محل سکونتش به ضرب گلوله (ماموران) جمهوری اسلامی کشته شد.

پیش از آن تصاویر وویدئوهای مراسم خاکسپاری فرشته احمدی توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در این عکس ها دختر کوچکی که وریا با او ملاقات کرده بود روی خاک نشسته بود و مشتی خاک در دست داشت. گریه های او فضای مجازی در زبان فارسی را به شدت تحت تاثیر قرار داد.