پلیس تهران
واکنش پلیس تهران به ویدیوی جنجالی ضرب وشتم یک زن در سد لتیان

مقام پلیس تهران در مورد ضرب وشتم یک زن در لتیان: مقاومت کرد و موجب بروز این حادثه شد

واکنش پلیس تهران به ویدیوی جنجالی ضرب وشتم یک زن در سد لتیان

معاون نیروی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به رفتار خشونت آمیز تعدادی از ماموران پلیس با یک زن در محدوده سد لتیان، علیرغم اذعان به اینکه نحوه دستگیری نام‌بردگان برخلاف آموزه‌های پلیس بوده و مورد تأیید نیست، برای توجیه این رفتار خشونت‌آمیز برآمده گفت که او و فرد همراهش “در برابر مأموران مقاومت کردند و باعث بروز این حادثه شدند.”

در ویدئویی که روز جمعه ۱۶ اردیبهشت در شبکه های اجتماعی منتشر شد، یک افسر پلیس پس از ضرب و شتم یک زن و دو مامور دیگراین شهروند را به زور سوار ماشین پلیس کرد.

از این خودرو مقداری «گراس» کشف شد

در واکنش به انتشار این ویدئو، مرکز اطلاع رسانی پلیس کلانشهر روز شنبه دستور «پیگیری ویژه» این حادثه از سوی فرمانده انتظامی تهران را صادر کرد.

مراد مرادی، نماینده اجتماعی و انتظامی تهران بزرگ روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت در خصوص جزئیات این حادثه گفت: ماموران پلیس مستقر در ایست بازرسی سد لتیان با مشاهده حرکات مخاطره‌آمیز به راننده خودرو دستور ایست دادند اما وی بدون رعایت دستور پلیس از محل متواری شد.

به گفته آقای مرادی، از این خودرو مقداری «گراس» کشف شده و مقاومت دو زن داخل خودرو در مقابل دستگیری باعث درگیری آنها با ماموران شد.