واکنش عجیب صدا و سیما
واکنش عجیب صدا و سیما درباره جدایی وریا غفوری از استقلال: وریا رهبر اپوزیسیون نیست!

واکنش عجیب صدا و سیما درباره جدایی وریا غفوری از استقلال؛ چند روزی پس از جدایی ناخواسته وریا غفوری از تیم استقلال و عدم تمدید قرارداد وی، اعتراضات مردمی و چهره‌های ها به رفتار مسئولان باشگاه استقلال و همزمان حمله برخی رسانه های نزدیک به دولت به کاپیتان تیم استقلال همچنان ادامه دارد.

جدایی وریا غفوری از استقلال

پس از تجمع اعتراضی برخی از هواداران وریا غفوری در روزهای پایانی هفته گذشته مقابل باشگاه استقلال تهران، علی کریمی بازیکن سابق استقلال نیز نوشت: داشتن چنین کاپیتان با ارزش نعمت است.

روز پنجشنبه ۹ تیرماه علی کریمی یکی از همبازیان وریا غفوری در اینستاگرام نوشت: این تیم، این هوادار، کم‌ترین حقش بودن وریا است.

خبر جدایی وریا روز هفتم تیرماه در رسانه های رسمی ایران منتشر شد اما آنها به دلایل آن اشاره ای نکردند اما هواداران وی در شبکه های اجتماعی نوشتند که دلیل اصلی این امر اعتراضات اجتماعی و سیاسی کاپیتان تیم استقلال و حمایت او از اعتراضات مردمی بوده است.

واکنش عجیب صدا و سیما درباره جدایی وریا غفوری از استقلال

روزنامه جام جم، وابسته صداوسیما، روز شنبه ضمن ادعای تمدید قرارداد وریا غفوری با استقلال به زودی، او را یکی از ثابت ترین بازیکنان لیگ معرفی کرد و نوشت که او «نه به عنوان یک چریک یا رهبر اپوزیسیون که به عنوان یک فوتبالیست پا به سن‌گذاشته قادر است به کارش در استقلال ادامه دهد و احتمالاً چالش‌های استقلال و وریا غفوری، این فصل بیشتر از همیشه خواهد بود.