واکنش شاهزاده رضا پهلوی به اعدام محمد حسینی و محمد مهدی کرمی چیست؟
واکنش شاهزاده رضا پهلوی به اعدام محمد حسینی و محمد مهدی کرمی چیست؟

شاهزاده رضا پهلوی روز شنبه در توئیتی به اعدام محمد حسینی و محمدمهدی کرمی واکنش داد و گفت که این دو نفر توسط جمهوری اسلامی “اعدام نشده اند” بلکه “به قتل”رسیدند.

واکنش شاهزاده رضا پهلوی به اعدام محمد حسینی و محمد مهدی کرمی چیست؟

محمد حسینی و محمدمهدی کرمی اعدام نشدند؛ بلکه به دست رژیمی تروریستی به قتل رسیدند.

رضا پهلوی نوشت: محمد حسینی و محمد مهدی کرمی اعدام نشدند. بلکه آنها توسط یک رژیم تروریستی کشته شدند.

با تلاش ملت بیدار و متحد ایران، این تروریست های ضد ایرانی و رهبر جنایتکارشان به سزای اعمالشان خواهند رسید. به خون پاک محمد و مهدی قسم می خورم که مصمم‌تر از پیش، این انقلاب را تا روز پیروزی ادامه می‌دهیم.

اعدام کرمی و حسینی

به گزارش مرکز رسانه های قوه قضائیه، محمدمهدی کرمی و محمد حسینی دو جوان تظاهرکننده که در چهلم حدیث نجفی بازداشت شده بودند، صبح روز شنبه ۱۷ دی ماه در کرج اعدام شدند.

محمد حسین آقاسی، وکیل مدافع پرونده متهمان سیاسی (امنیتی) در توییتر به نقل از پدر محمد مهدی کرمی اعلام کرد که صبح روز شنبه ۱۷ آذرماه حکم اعدام محمد مهدی کرمی اجرا شد.

این وکیل دادگستری سه روز قبل از اعدام محمدمهدی کرمی گفته بود که در هیچ یک از مراحل رسیدگی وکیل انتخابی نداشته و دیوان عالی کشور و رئیس کل دادگستری موافق وکالت وى بودند اما رئیس دادگاه موافقت نکرده و فقط وکیل مورد تایید رئیس اداره حق ورود دارد.

محمد حسینی صبح روز شنبه ۱۷ آذرماه اعدام شد. محمد حسینی سرنوشت تلخی دارد. کاربران شبکه های اجتماعی پیش از این نوشته بودند که محمد حسینی پدر و مادر خود را از دست داده و کسی را ندارد که پیگیر پرونده و وضعیت او باشد.

مقامات قوه قضائیه به علی شریف زاده اردکانی اجازه تنظیم وکالتنامه و مطالعه پرونده او را نداده بودند.