اسماعیلیون
واکنش اسماعیلیون به بستن فرودگاهها در روز تحلیف رئیسی: در روز انتصاب پیشکار دیکتاتور فرودگاه ها را می بندند

واکنش اسماعیلیون به بستن فرودگاهها در روز تحلیف رئیسی: در روز انتصاب پیشکار دیکتاتور فرودگاه ها را می بندند؛ حامد اسماعیليون: تنها نگران خودشان هستند که زنده بمانند و چپاول کنند.

 اسماعیلیون : در روز انتصاب پیشکار دیکتاتور فرودگاه ها را می بندند

پس از انتشار خبر بستن فرودگاهها در روز تحلیف رئیسی، حامد اسماعیليون ، سخنگوی انجمن خانواده های قربانیان هواپیمایی اوکراین ، که دردی ماه ۱۳۹۸ توسط سپاه پاسداران سرنگون شد ، با انتشار متنی در توییتر به این خبر واکنش نشان داد: “در روز انتصاب پیشکار دیکتاتور فرودگاه‌ها را می‌بندند . “در روز جنگ اما… زنده بمانند تا چپاول کنند.”

حامد اسماعیليون ، دبیر و سخنگوی انجمن خانواده های قربانیان پروازهواپیمای اوکراینی ، در واکنش به خبر سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ؛ مبنی بر بستن فرودگاه‌ها تهران در روز تحلیف ايراهيم رئيسى نوشت:

در روز جنگ ، فرودگاه ها کاملاً بسته شده و در روزی که نماینده دیکتاتور منصوب می شود ، فرودگاه ها بسته می شوند. تنها نگران خودشان هستند که زنده بمانند و چپاول کنند.

بستن فرودگاهها در روز تحلیف رئیسی

14 مرداد ماه ، حسن روحانی، رئيس جمهورى، پاستور را به میهمان جدید کاخ ریاست جمهوری تحویل می دهد. ابراهیم رئیسی ، از نیمه مرداد رسما کار خود را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور پس از انقلاب کشور آغاز می کند.

محمد حسن ذیبخش اظهار داشت: به دلیل مراسم افتتاحیه رئیس جمهور در ۱۴ مردادماه و به منظور رعایت شرایط ایمنی و امنیتی ، همه فرودگاه های TMA تهران از جمله مهرآباد ، امام خمینی ، پیام ، آزادی و قزوین از ساعت 16:30 تا 19 بسته اعلام شده است