احمدی‌نژاد
واکنش احمدی‌نژاد به طرح محدودسازی فضای مجازی

 احمدی نژاد در واکنش به طرح محدودسازی فضای مجازی گفت: اجازه تجمع که نمی دهید، مردم رسانه ای هم ندارند، در انتخابات هم که می آیند و حرفشان را با رای ندادن یا رای باطله و یا رای دادن می زنند ، شما به آن گوش نمی دهید ، حالا می خواهید فضای مجازی را هم ببندید؟!

واکنش احمدی‌نژاد به طرح محدودسازی فضای مجازی

احمدی نژاد در آخرین اظهار نظر خود به طرح محدودسازی فضای مجازی كه در مجلس پیگیری می شود ، واکنش نشان داد و گفت: “در اخبار شنیدم كه آنها طرحی را برای محدودسازی فضای مجازی تهیه كرده اند.”

اجازه تجمع که نمی دهید، مردم رسانه ای هم ندارند، در انتخابات هم که می آیند و حرفشان را با رای ندادن یا رای باطله و یا رای دادن می زنند ، شما به آن گوش نمی دهید ، حالا می خواهید فضای مجازی را هم ببندید؟!

وی گفت: کوچکترین حقی را برای مردم قائل نیستید ، پس انتظار داريد مردم برای شما اعتبار قائل باشند؟ خدا برای شما اعتبار قائل باشد؟ من نمی دانم این دستگاه ذهنی و این معادلات از کجا آمده است؟ اینها جزو القائات شیطانی نیست.

احمدی نژاد: من به شما بگویم که این طرح ها شکست خورده است

احمدی نژاد گفت: “من می توانم به شما بگویم که این طرح ها شکست خورده است.” آیا می توانید 80 میلیون نفر را اداره کنید؟این همه فیلتر کردید چه شد؟ شما خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید وبه فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده‌اید! این جالب است

آینده اين خواهد بود. جلوی او می ایستی؟ چرا؟ زیرا یک روزنه کوچکی است که مردم با استفاده از آن با هم درد دل می‌کنند، با هم اطلاعاتی را رد و بدل می کنند.