محموله واکسن کرونا

صبح امروز، یک شنبه ۱۷ مرداد، هلال احمر دوازدهمین محموله واکسن کرونا که توسط این موسسه خیریه تهیه شده بود را به وزارت بهداشت ایران ارسال کرد و کمک ها به فرودگاه امام خمینی رسید.

محمدحسن قوسیان مقدم، دبیرکل هلال احمر اظهار داشت: «صبح امروز یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰، دوازدهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر در فرودگاه امام خمینی (ره) برای توزیع سریع به وزارت بهداشت تحویل داده شد».

قوسیان مقدم توضیح داد که در دوازدهمین مرحله از برنامه ارسال کمک به جمهوری اسلامی، یک میلیون و ۱۱۰ هزار دوز واکسن به کشور وارد شد.

  • صف‌های بسیار طولانی

دبیرکل هلال احمر اضافه کرد: « بنابراین در مجموع تاکنون ۱۳ میلیون و ۷۴۰ هزار دُز واکسن کرونا توسط ۱۴ پرواز از سوی هلال احمر به کشور منتقل شده است».

روابط عمومی جمعیت هلال احمر به نوبه خود اعلام کرد که ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران جلسه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا را برگزار کرد.

در بیانیه روابط عمومی آمده است که رئیسی خواستار تغییر استراتژی برای کنترل همه گیری و واردات محموله های بیشتر کرونا شده است.

از سوی دیگر، ویدیوهای و تصاویری از صف های طولانی شهروندان در مقابل داروخانه های تهران به منظور تهیه داروهای تجویز شده برای درمان ویروس کرونا پخش می شود.