هزینه اقامت رئیسی در هتل میلینیوم هیلتون نیویورک چند است؟
هزینه اقامت رئیسی در هتل میلینیوم هیلتون نیویورک چند است؟

هزینه اقامت رئیسی در هتل میلینیوم هیلتون نیویورک چند است؟؛ هیئت جمهوری اسلامی ایران که روز دوشنبه وارد نیویورک شده است در هتلی نسبتا مجلل در شرقى منهتن در چند قدمی مقر سازمان ملل اقامت دارد.

هیئت سیاسی جمهوری اسلامی

میلنیوم هیلتون نیویورک یا هزاره هیلتون در چند قدمی مقر سازمان ملل قرار دارد. نام کامل آن میلینیوم هیلتون نیویورک وان یو‌ان پلازا در پلازا است و یکی از گران ترین هتل های منهتن است.

رسانه دولتی ایران تعداد «هیئت سیاسی» جمهوری اسلامی را «اندک» توصیف کرد. خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا عکسی از داخل هواپیما منتشر کرده که در آن شش نفر دیده می شوند.

در این تصویر، ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد هسته ای، امیرحسین عبداللهیان، وزیر امور خارجه و غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر ابراهیم رئیسی و از مقامات سابق تشکیلات قضائی که نامش با نقض حقوق‌بشر گره خورده است، دیده می‌شوند.

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری و وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی در این سفر نیز رئیسی را همراهی می کنند.

هزینه اقامت رئیسی در هتل میلینیوم هیلتون نیویورک چند است؟

اگرچه این هتل در زمان انتشار این گزارش قیمت دقیقی برای حضور تیم رئیسی یا رزرو کامل آن در سایت خود اعلام نکرده است، اما با استناد به سایت های معتبر جستجوی هتل از ۲۵ سپتامبر تا ۲۹ سپتامبر به ازای هر اتاق ۲ نفره، ما هزینه ها را از ۳۸۵ دلار به ازای هر شب را رصد شد.

در همین حال، به دلیل برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل، نرخ اتاق های هتل به شدت افزایش یافت.

این هتل همچنین حداقل ۸۵ دلار برای هر شب علاوه بر هزینه رزرو اتاق برای پارکینگ دریافت می کند.

وب سایت رسمی این هتل برای اتاق های مجلل تر، شبی ۸۰۰ دلار قیمت تعیین کرده است، در حالی که اجاره سوئیت مجلل «پرزیدنشال» یا « سوئیت ریاست‌جمهوری» این هتل که دارای میز بزرگ کاری و تخت سایز «کینگ» است، در دسترس نیست چرا که به نظر می‌رسد از پیش اجاره رفته است.