هرچقدر دیگر: حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان کاشانی اصفهان
هرچقدر دیگر: حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان کاشانی اصفهان

حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان کاشانی اصفهان؛ به گزارش خبرگزاری‌های ایران، صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه، بیمارستان کاشانی در اصفهان دچار حریق شد.

هرچقدر دیگر: حادثه آتش‌سوزی در بیمارستان کاشانی اصفهان

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، صبح روز شنبه ۱۴ بهمن ماه، بیمارستان کاشانی در اصفهان دچار حریق شد؛ منصور شیشه‌فروش، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان، اعلام کرد که این آتش‌سوزی در بخش انبار ملزومات در طبقه زیرزمین بیمارستان رخ داده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران اصفهان افزوده است که خوشبختانه در این حادثه هیچ خسارت جانی اتفاق نیافتاده و تعداد ۲۷ بیمار به دلیل دود زدگی به بخش‌های دیگر بیمارستان منتقل شده‌اند. طبق گزارش خبرگزاری ایسنا، عملیات خروج دود از طبقات بیمارستان همچنان در حال ادامه است.

علت این آتش‌سوزی

تا کنون علت این آتش‌سوزی و جزییات آن اعلام نشده است. بیمارستان کاشانی با ۱۸۱ تخت فعال به عنوان بزرگترین اورژانس ترومای استان اصفهان شناخته می‌شود. این حادثه باعث نگرانی و توجه به ایمنی مراکز درمانی شده است.

. حدود ده روز پیش، بیمارستان گاندی در شمال تهران نیز به دلیل یک حریق شدید مورد آتش‌سوزی قرار گرفت. مسئولان شهرداری اعلام کردند که این حادثه خسارت جانی نداشته است. این حریق در بیمارستان گاندی، موضوعی مهم بود که باعث بحث و توجه به ایمنی ساختمان‌های بزرگ، به ویژه مراکز درمانی، شد.