نماینده خامنه‌ای
نماینده خامنه‌ای: نیروهایی تربیت شوند که دست‌شان «بدون ترس» روی ماشه باشد

 نماینده خامنه‌ای: برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی و اعتقادی باید نیروها تربیت شوند تا بدون ترس و واهمه» دستشان روی ماشه اسلحه باشد.

نماینده خامنه‌ای: نیروهایی تربیت شوند که دست‌شان «بدون ترس» روی ماشه باشد

جانشین نماینده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران می گوید: برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی و اعتقادی باید نیروها تربیت شوند تا بدون ترس و واهمه» دستشان روی ماشه اسلحه باشد.

حسین طیبی فر، جانشین نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که گروه «نمایندگی سپاه» در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه بخش‌های «حفاظت» و «فرماندهی» سعی می‌کنند تا اجازه ندهد،«ویروس و موریانه‌ای» وارد این نهاد نظامی شود و« شاکله ارزشی آن را مخدوش کند.»

حق استفاده گسترده‌تر از سلاح طی تجمعات مردمی

اواسط خردادماه امسال، دولت ابراهیم رئیسی از تدوین لایحه‌ای خبر داد که در صورت تصویب در شورای اسلامی، قانوناً مأموران امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی حق استفاده گسترده‌تر از سلاح طی تجمعات مردمی خواهند داشت.

علی مجتهدزاده، وکیل دادگستری در یادداشتی انتقادی درباره این طرح با عنوان «هموارسازی مسير اعمال خشونت بيشتر» که در روزنامه اعتماد تهران در تاریخ ۲۲ خرداد منتشر شد، نوشت: وقتی با قانون فعلی که «ضعیف» خوانده می‌شود، می تواند اعتراضات مدنی را به خشونت تبدیل کند، تکلیف حقوق مردم در قبال قانونی که امکان استفاده از سلاح گرم را «گسترش» می کند چیست؟