نرگس محمدی
نرگس محمدی

نرگس محمدی مدافع حقوق بشر كه در زندان قرچک به سر می‌برد: آیا مقامات زندان می‌خواهند مرگی مثل صابر و آبتین برایم تدارک ببینند؟

جان نرگس محمدی در خطر است

نرگس محمدی، مدافع حقوق بشر كه در زندان قرچک به سر می‌برد، گفت که ماموران امنیتی و اطلاعاتی در زندان داروهای اضطراری قلب و ریه او را «ضبط کرده» و از تحویل آن به او خودداری می‌کنند، وی پرسیده است که آیا مقامات زندان می خواهىد مانند هدی صابر و بکتاش آبتین برای او مرگی تدارک ببیند؟

نرگس محمدی، سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر در صفحه اینستاگرام خود در تاریخ ۵ تیر نوشت: صبح پنجشنبه در پی تنگی نفس و ضربان قلب نامنظم به بیمارستان اعزام شدم. پس از انجام اکوقلب، پزشک متخصص توضیح داد که ریه و قلب وی تحت فشار است و با ارائه گزارش دقیق به رئیس زندان و تجویز داروهای اضطراری به زندان بازگردانده شدم.

نرگس محمدی: آیا مقامات زندان می‌خواهند مرگی مثل صابر و آبتین برایم تدارک ببینند؟

حفاظت و اطلاعات زندان ضمن ضبط داروها به صراحت اعلام کرد که در صورت تایید، دارو به زندانی تحویل داده می شود اما با وجود پیگیری های مکرر من تا ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه تحویل داده نشد.

خانم محمدی خطاب به مقامات قضایی هشدار داد: آیا می خواهید همان مرگی را که برای مرحوم هدی صابر و بکتاش آبتین تدارک دیدید برای من هم تدارک ببینید؟