سعید محمد
معاون سیاسی سپاه: سعید محمد بدلیل تخلف وعدم رعایت مقررات برکنار شد

معاون سیاسی سپاه: سعید محمد بدلیل تخلف وعدم رعایت مقررات برکنار شد، معاون سیاسی سپاه پاسداران تأیید کرد که سعید محمد به دلیل تخلف از مقام فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برکنار شده است.

سعید محمد بدلیل تخلف وعدم رعایت مقررات برکنار شد

معاون سیاسی سپاه پاسداران تأیید کرد که سعید محمد به دلیل تخلف از مقام فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برکنار شده است.

رسانه های ایرانی در اواسط مارس سال گذشته گزارش دادند که فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیا ازسعید محمد به دستور حسین سلامی ، فرمانده سپاه پاسداران به حسین هوشی سادات تحویل داده شد.

حضور سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری 1400

در همان هفته ، گزارش های زیادی در مورد احتمال حضور سعید محمد در انتخابات ریاست جمهوری 1400 منتشر شد.

خود آقای محمد پیامی را در توییتر خود منتشر كرد و می گفت: “من به منظور محافظت از سپاه و پایگاه جهادی انقلابی خاتم الانبیا استعفا می دهم ، زیرا این احتمال وجود دارد كه به دلیل حضور من در فضای انتخابات ، نقایصی متوجه نهاد مقدس سپاه ایجاد شود. ”

اکنون ، یدالله جوانی ، هشت نماینده سیاسی سپاه ، ادعا کرده است که ادعای سعید محمد نادرست است و سپاه “به شدت مخالف” حضور وی در انتخابات است.

جوانی در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: اتفاقاً سعید محمد به دلیل این تخلف و عدم رعایت مقررات پیش از خود از فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم برکنار شد.