مرگ یک کودک ۹ ساله دیگر بر اثر تیراندازی پلیس!
مرگ یک کودک ۹ ساله دیگر بر اثر تیراندازی پلیس!

مرگ یک کودک ۹ ساله دیگر بر اثر تیراندازی پلیس؛ یک پسربچه ۹ ساله به دلیل تیراندازی از سوی ماموران پلیس به خودروی حامل او و پدرش کشته شده است.

مرگ یک کودک ۹ ساله دیگر بر اثر تیراندازی پلیس!

گزارش‌ها از شوشتر نشان می‌دهند که یک پسربچه ۹ ساله به دلیل تیراندازی از سوی ماموران پلیس به خودروی حامل او و پدرش کشته شده است. نیروی انتظامی مدعی است که اقدامی غیرقانونی نکرده است.

در یک گفت‌و‌گو با پایگاه خبری جماران، جعفر دلف‌زرگانی، پدر این کودک که مرتضی نام دارد، گفت: “ماشین پلیس بدون هیچ هشدار یا اعلامیه‌ای ایستاده و آژیر را فعال کرده و به خودروی ما تیری شلیک کرد که به کودک ۹ ساله ما اصابت کرد و او در همان لحظه فوت کرد.”

با توجه به گفته‌های کمال دلف‌زرگانی، عموی کودک کشته شده، ادعاهایی مطرح می‌شود. بر اساس این ادعاها، گزارش ارائه شده به پلیس درباره سرقت خودرو با تهدید اسلحه، نادرست بوده است و تنها به منظور دنبال کردن خودروی برادرش ارسال شده بود.

بنا به گفته او، زمانی که برادرش ماشین کلانتری را پشت سر خود مشاهده کرد، قصد توقف داشت، اما ماشین پلیس بدون هیچ هشدار یا حکمی، ناگهان خودرو را محاصره کرده و به رگبار بسته شده است. در همین لحظه، کودک مرتضی به پدرش نگاهی کرد، لبخند زد و درجا فوت کرد.

در حدود ساعت پنج عصر در جاده اهواز به شوشتر، یک حادثه روی داده است

در حدود ساعت پنج عصر روز جمعه، ۱۹ خردادماه، در جاده اهواز به شوشتر، قبل از سه‌راهی دیلم، یک حادثه روی داده است.