مردان
مردانی که مناسب ازدواج با شما نیستند؟

مردانی که مناسب ازدواج با شما نیستند؟ ازدواج مهمترین اتفاق در زندگی هر فرد است و انتخاب همسر به همین اهمیت بسیار مهم خواهد بود. اخلاق خوب، رفتار و برخی معیارها از مؤثرترین و مهم ترین عوامل تداوم و پایداری زندگی زناشویی است.

مردی که به بلوغ فکری نرسیده است

بلوغ فقط مربوط به سن نیست، بلکه به رفتار و نحوه ارتباط شما با دنیای اطرافتان نیز مربوط می شود. بزرگسال اخلاقی است و تحت هیچ شرایطی خود را ملزم به رعایت نکات اخلاقی نمی داند. مسائل زندگی اعم از شخصی، اجتماعی و سیاسی را درک می کند و عاقلانه با آنها برخورد می کند

مردی که هیچ برنامه ای با شما ندارد

اگر با فردی آشنا شدید و قصد ازدواج دارید، اما وقتی از او چیزی در مورد آینده مشترک می‌پرسید و آنها طفره می‌روند و قصد ندارند شما را به خانواده‌اش معرفی کنند و مطلقاً هیچ برنامه‌ای برای آینده با شما ندارند، در مورد ازدواج خطی بکشید. زیرا اگر این ازدواج صورت بگیرد، مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

مردی که کار اولویت زندگیشه

مردی که مدام کار می کند و پس انداز می کند، اگرچه می تواند نیازهای مادی همسرش را تامین کند، اما نمی تواند از نظر عاطفی برای همسرش مفید باشد، بنابراین ازدواج با این فرد برای شما مشکلات عاطفی ایجاد می کند.

مردی که به اصطلاح بچه ننه است

ازدواج با مردانی که همسرشان در اولویت زندگی آنها نیست و بیش از حد به مادر یا پدر و مادر خود وابسته هستند و نمی توانند در زندگی خود مستقل تصمیم بگیرند و به اصطلاح بچه ننه هستند، زیرا ازدواج با این فرد مشکلات زیادی را در پی خواهد داشت.

مردی که خیلی ولخرجه

در ازدواج مسائل مالی بسیار مهم است، پس با افرادی ازدواج کنید که به بخش اقتصادی زندگی خود اهمیت نمی دهند، افرادی که برنامه اقتصادی ندارند و تمام پول خود را صرف خریدهای غیر ضروری می کنند، افرادی که حساب دخل و خرج د و… اشتباه است