مهرعلیزاده
محسن مهرعلیزاده از رقابت در انتخابات انصراف داد

محسن مهرعلیزاده از رقابت در انتخابات انصراف داد، روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، رسانه های ایرانی گزارش دادند كه محسن مهرعلیزاده ، یكی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران ، از مسابقه كناره گرفته است.

محسن مهرعلیزاده از انتخابات انصراف داد

روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، رسانه های ایرانی گزارش دادند كه محسن مهرعلیزاده ، یكی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران ، از مسابقه كناره گرفته است.

خبرگزاری ایرنا و خبرگزاری فارس گزارش دادند که محسن مهر علیزاده در نامه ای به وزیر کشور انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کرد.

علی تاجرنیا ، سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده ، استعفای خود از روند انتخابات ریاست جمهوری را تأیید کرد و گفت: “آقای محسن مهرعلیزاده نامه ای به وزارت کشور نوشت و انصراف خود را کتباً از ادامه حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

به گزارش ايسنا ، علي تاجرنيا افزود: اطلاعات رسمي در اين زمينه ظرف چند ساعت آينده صادر خواهد شد.

انتخابات ریاست جمهوری ایران در تاریخ ۲۸ خرداد برگزار می شود

مواضع محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی نزدیک به مواضع اصلاح طلبان است اما جبهه اصلاحات پیشتر اعلام کرد که کاندیدایی در این ایالت نخواهد داشت و از عبدالناصر همتی در رای گیری شامگاه دوشنبه حمایت نکرد.

انتخابات ریاست جمهوری ایران در تاریخ ۲۸ خرداد برگزار می شود و با انصراف محسن مهرعلیزاده ، اکنون شش نفر در این رقابت باقی مانده اند.

سعید جلیلی ، محسن رضایی میرقائد، ابراهیم رئیسی ، علیرضا زاکانی ، سیدامير حسین قاضی زاده هاشمی و عبدالناصر همتی شش نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

پیش از این خبر کاندیداتوری علی رضا زاکانی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی منتشر شده بود.

اما روز یکشنبه یک سخنگوی ستاد علیرضا زاکانی این خبر را تکذیب کرد.