مجسمه یک زن

منابع داخلی فاش کردند که دادستان گرگان به مسئولان گلستان دستور داده مجسمه یک زن را به دلیل پوشش نامتناسب و معلوم بودن ساق پایش از محل آن در این شهر برداشتند.

گزارشهای خبری از اعتراض رسانه های سپاه پاسداران به مجسمه یک زن در گرگان به دلیل “پوشش نامتناسب با فرهنگ دارالمومنین” خبر دادند و فاش کردند که رسانه‌های سپاه پاسداران نشان داده‌اند که مجسمه این زن حجاب متناسبی نداشته و شلوارش کوتاه و پاهای مجسمه‌اش مشخص شده است و این دلیل جمع شدن آن است.

سید روح الله حسینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در توییتر نوشت: «الحمدالله با ورود دادستان انقلابی مرکز استان، مطالبه به حق شما قلع و قمع گردید»!

حساب کاربری توئیتری به نام “ستاره میهن دوست” با انتشار پستی اعتراضی نوشت: «فکر بیمار! رژیمی که از ساق پای مجسمه سنگی! یک زن وحشت داره دیگه ببینید وحشتش از مردم چه اندازه است».

♦    تحریک شدن مردان اولویت رژیم است..

وی توضیح داد: «خود رژیم وحشت بزرگی از مردم داره و مردم را اولین دشمن خودش می دونه.. در گرگان مجسمه زنی که ساق پاش پیدا بود برداشته شد».

در حالی که یک حساب توئیتری به نام “سیامک” با انتقاد این موضوع نوشت: «ولایت مداران با دیدن مجسمه هم تحریک میشوند.. افرادی که با کلیپس سر و کلاه و پستان های گرگ و مجسمه و ..‌‌‌ تحریک میشوند بیماران جنسی هستند که باید تحت نظر پزشک قرار بگیرند».

از سوی دیگر، اکانتی به نام “سحر” اکانتی واکنش مسئولان گلستان را به سخره گرفت و نوشت: «چرا این رسانه‌ها به انتشار چهره‌های بی‌حجاب خارجی در تلوزیون رسمی جمهوری اسلامی اعتراض نمی‌کنند. اونا که تحریک کننده‌‌ترند. تحریک شدن مردان و رواج حجاب اولویت رژیم نیست بلکه کاسبی از».