مادر نیکا شاکرمی: فیلم صداوسیما مربوط به نیکا نیست
مادر نیکا شاکرمی: فیلم صداوسیما مربوط به نیکا نیست

مادر نیکا شاکرمی: فیلم صداوسیما مربوط به نیکا نیست؛ نسرین شاکرمی، مادر نیکا شاکرمی، بار دیگر اظهارات حکومت در مورد مرگ دخترش را رد کرد و گفت که این معترض شانزده ساله «در تجمعات اعتراضی اخیرکشته شده» و فیلم منتشرشده از سوی صداوسیما در این باره «مربوط به نیکا نیست.

مادر نیکا شاکرمى: فیلم صداوسیما مربوط به نیکا نیست

نسرین شاکرمی، مادر نيکا شاکرمى، بار دیگر اظهارات حکومت در مورد مرگ دخترش را رد کرد و گفت که این معترض شانزده ساله «در تجمعات اعتراضی اخیرکشته شده» و فیلم منتشرشده از سوی صداوسیما در این باره «مربوط به نیکا نیست.

نسرین شاکرمی دوشنبه ۱۸ مهرماه به اعتماد آنلاین گفت: فکر می کنم شواهدی در این زمینه وجود دارد. من می خواهم راز پرونده فرزندم بررسی شود و مسئولین این حادثه تلخ پاسخگو باشند. می خواهم ابهام پرونده نیکا بدون فشار و به صورت شفاف بررسی شود.

مادر نیکا شاکرمی: بچه‌ام در اعتراضات کشته شد

وی درباره شواهد خودش از حضور نیکا در تظاهرات افزود: من چندین بار با نیکا تماس گرفتم، این مدارک وجود دارد… او به من گفت که در محل تجمعات در فلان منطقه حضور داشته است، سر و صدای اطراف این تماس نیز حکایت از حضور نیکا داشت. سر و صدایی که نشان می‌داد مأموران در حال فرار بودند به سمت بچه‌ها آمدند.»

مادر نیکا درباره موقعیت نیکا در زمان حمله نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی گفت: در تماس هایی که نیکا با من داشت می گفت که اغلب در تجمعات حوالی میدان انقلاب، خیابان بلوار و خیابان ولی عصر شرکت می کند.