جیمز باند

به نظر می رسد جیمز باند مأموریت جدیدی برای نجات سینماهای جهان از ویروس کرونا با شروع اکران جهانی فیلم «زمانی برای مردن نیست» دارد.

با شروع اكران فيلم «زمانی برای مردن نیست» انتظار می رود فیلم در اولین آخر هفته فیلم ۹۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

جیمز باند

به گزارش ورایتی، بیست و پنجمین فیلم در مجموعهٔ جیمز باند پس از مدت ها انتظار اکران شد و انتظار می رود به زودی در همه سینماهای جهان اکران شود.

انتظار می رود فیلم «زمانی برای مردن نیست» جدیدترین مجموعه این جاسوس انگلیسی، در اولین اکران سینمایی آخر هفته به ۹۰ میلیون دلار برسد.

جیمز باند

این فیلم قرار است از امروز، جمعه ۹ مهر، در ژاپن، مکزیک و اسپانیا روی پرده برود. در حالی که فرانسه این فیلم را در چهارشنبه ۱۴ مهر، روسیه را در پنج‌شنبه ۱۵ مهر و آمریکا را در جمعه ۱۶ مهر اکران می کند.

این فیلم جاسوسی به کارگردانی کری فوکوناگا و بازیگر دنیل کریگ، لئا سیدو و رامی ملک در چین از جمعه ۷ آبان را روی پرده‌ های نقره‌ای می‌ برند.

جیمز باند

شایان ذکر است که جیمز باند یک شخصیت داستانی است که در سال ۱۹۵۳ توسط رمان نویس ایان فلمینگ خلق شد. باند یک مأمور مخفی بریتانیای است که برای سرویس اطلاعات مخفی (ام‌آی۶ MI6) با نام رمز (۰۰۷) کار می کند.

نقش مأمور مخفی در ۲۶ قسمت این مجموعه توسط شان کانری، جورج لازنبی، راجر مور، تیموتی دالتون، پیرس برازنان و دنیل کریگ بازی شد.