قیمت دلار

محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی‌شهر در مجلس، در مورد سفر ابراهیم رئیسی به مسکو اظهارات خنده داری کرد و گفت که این سفر قیمت دلار را در هم شکست.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس با اعلام حمایت از سفر رئیس جمهور ایران به روسیه گفت که جمهوری اسلامی ایران با تعامل با روسیه در عرصه نفتی، گازی و داد و ستد محصولات کشاورزی می تواند دایره تنگ تحریم های آمریکا را بشکند.

وی همچنین تصریح کرد که سفر رئیسی به مسکو نشان می دهد که دولت سیزدهم روابط با همسایگان خود به ویژه عراق، روسیه و کشورهای خاورمیانه را در اولویت قرار می دهد.

نقدعلی اضافه کرد: «کاملا واضح است که سفر آقای رئیسی به روسیه، سفری پربار بود از این جهت که بنا شد مبادلات حول پول ملی دو کشور باشد و این گام، آقایی و انحصار قیمت دلار را در هم شکست».

نماینده خمینی‌شهر همچنین خشم خود را از انتقاد کاربران توییتر از نماز خواندن رئیس جمهور ایران در کاخ کرملین ابراز کرد و آنان را «جاهل» و «نادان» توصیف کرد.

وی اظهار داشت: « متاسفانه یکسری انسان نادان در داخل توییت هایی را در این رابطه منتشر کردند، کسانی که نمی دانم اسم آنها را چه بگذارم جز اینکه بگویم واقعا جاهل هستند».