فوتبال ایران
رسوایی فدراسیون فوتبال ایران؛ چرا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال به مجلس احضار شدند؟

عزیزی خادم، به دلیل برخی اظهارات و اقدامات شائبه برانگیز در مورد رمالی، جادوگری و قرارداد مشکوک شرکاری تجاری‌اش با یک شرکت هنگ کنگی- اسرائیلی، به مجلس احضار شده است.

چرا وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال به مجلس احضار شدند؟

اسماعیل کوثری نماینده مجلس ایران از احضار وزیر ورزش به مجلس خبر داد. وبسایت طرفداری نوشت که پس از پایان تعطیلات مجلس، حميد سجادی ، وزیر ورزش و جوانانبرای پاسخگویی در مجلس حضور پیدا خواهد کرد. یکی از مقامات عالی رتبه مجلس نیز این خبر را تایید کرده است.

پیشتر برخی رسانه های ایرانی گزارش داده بودند که عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون فوتبال به پارلمان احضار شده است تا اظهارات و اقدامات شائبه برانگیز در مورد رمالی جادوگری ، و قرارداد مشکوک شرکاری تجاری‌اش با یک شرکت هنگ کنگی- اسرائیلى انجام دهد.

قرارداد با شرکت اسرائیلی

قراردادهای شائبه آمیز فدراسیون فوتبال و معاملات عجیب با يک شرکت هنگ کنگی مشکوک با شواهدی مبنی بر ارتباط آن با دولت تل آویو خبر می دهد

پس از آنکه احسان قاضی زاده هاشمی و احمد راستینه دو نماینده در مجلس از احضار واحد حقوقی وزارت ورزش و احضار رئیس فدراسیون فوتبال به مجلس خبر دادند ، برخی از چهره های رسانه ای این بار مدعی شدند که سردار کوثری ، یکی دیگر. نماینده پارلمان رئیس جمهور را احضار کرد و فدراسیون فوتبال با این موضوع در پارلمان موافقت کرد.