فوری/ انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه باعث فوت دو نفر شد
فوری/ انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه باعث فوت دو نفر شد

 انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه باعث فوت دو نفر شد؛ در صبح یکشنبه، ۲۴ دی‌ماه، خبرگزاری ایرنا از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک کارخانه واقع در شهرک صنعتی ایوانکی نزدیک به گرمسار خبر داده است. بر اساس گزارشات این خبر، دو نفر جان باخته و یک نفر مصدوم شده‌اند.

فوری/ انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه باعث فوت دو نفر شد

در صبح یکشنبه، ۲۴ دی‌ماه، خبرگزاری ایرنا از وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک کارخانه واقع در شهرک صنعتی ایوانکی نزدیک به گرمسار خبر داده است. بر اساس گزارشات این خبر، دو نفر جان باخته و یک نفر مصدوم شده‌اند.

حسن میزآخوری، رئیس آتش‌نشانی شهرک صنعتی ایوانکی، به خبرگزاری ایرنا اطلاع داده که این حادثه در یک کارخانه تولید چسب رخ داده و پیش از ساعت پنج صبح به ایستگاه آتش‌نشانی گزارش شده است.

به گفته مقام آتش‌نشانی، مهار حریق پس از وقوع انفجار بیش از دو ساعت به طول انجامید و دو جسد از زیر آوار پس از انفجار خارج شدند. این مقام با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در واحد تولیدی شیمیایی، اعلام کرد که علت این حادثه در حال بررسی است و در حال حاضر نمی‌توان به دقت علت آن را مشخص کرد.

علت این حادثه

تاکنون جزئیات بیشتری از این انفجار و آتش‌سوزی منتشر نشده است. شهرک صنعتی ایوانکی در نزدیکی گرمسار واقع شده و در استان سمنان واقعیت دارد. همچنین، مقامات به دلیل بررسی علت این حادثه، اطلاعات دقیق‌تری ارائه نکرده‌اند. اطلاعات بیشتر و به‌روز در آینده ممکن است منتشر شود.