فرزانه انصاری فر
فرزانه انصاری فر، خطاب به جمهوری اسلامی: شما حکومتی فاسد و جنایتکار هستید که مغز جوانان معترض ما را متلاشی کردید

 فرزانه انصاری فر، خطاب به جمهوری اسلامی: شما حکومتی فاسد و جنایتکارید که جوانانمان بخاطر فقر و بدبختی به خیابان آمدند و اعتراض داشتند شما جنایتکارها مغزشان را متلاشی کردید

فرزانه انصاری فر، خطاب به جمهوری اسلامی: شما حکومتی فاسد و جنایتکار هستید که مغز جوانان معترض ما را متلاشی کردید

فرزانه انصاری فر خواهر فرزاد انصاری فر از شهدای قیام آبان ۹۸ در پستی اینستاگرامی نوشت: امروز پدربزرگم برای آزادی فرزندش محمدحسین انصاری فر به دادگاه رفت اما در جواب گفتند شما ضد انقلاب هستید و اینجا نیایید.

حالا جواب شما را می دهم: وقتی پدربزرگ و پدرم برای آرامش شما به جبهه رفتند و جنگیدند و قسمتی از بدنشان را از دست دادند، ضد انقلاب نبودند، اما حالا که دو ساله هستند، جوان ۲۷ ساله اش را کشتید. یک ساله و به جای اینکه به خانواده ما دلداری بدهی به ما توهین می کنید و ما را ضد انقلاب می‌نامید. چطور اونوقت تا حالا ضد انقلاب نبودیم؟

فرزانه انصاری فر: امروز هم حکم جلب برادرم آرمان انصاری فر را دادند!

شما حکومتی فاسد و جنایتکار هستید که جوانان ما به دلیل فقر و بدبختی به خیابان ها ریختند و اعتراض داشتند و شما جنایتکارانمغزشان را متلاشی کردید و اکنون به جای اینکه قاتل برادرم را تحویل بدهید و از خانواده ما دلجویی کنید ما را اذیت می کنید.

دیروز قاضی به من گفت: “برایت دارم! نشانت می دهم! می خواهی چه کار کنی آقای قاضی؟ زندانم کنی یا اعدام یا هم صحنه سازی واسه مرگم؟؟”
امروز هم حکم جلب برادرم آرمان انصاری فر را دادند.