کمیته اخلاق فدراسیون

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، بدون اعلام دلیل فرهاد مجیدی مربی استقلال را ۵۰ میلیون تومان جریمه و از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرد.

وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال تصمیم این کمیته را منتشر کرد به شرح زیر است:

«فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران به پرداخت پانصد میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. مجیدی از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه منع شده است و فعالیت وی صرفاً پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکانپذیر خواهد بود».

همچنین بیانیه ای کمیته اخلاق فدراسیون ادامه داد که احمد حمیدی فرد و مجید ساکی، سرپرست و مربی تیم فوتبال آبی پوشان هرکدام به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شده است. 

  • فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی

از سوی دیگر روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی اعلام کرد که دانشگاه و ورزش‌های همگانی تفاهم نامه همکاری برای توسعه فعالیت بدنی را امضا کرده اند.

بر اساس بیانیه روابط عمومی، این توافق با هدف توسعه فعالیتهای آموزشی، تحقیقاتی و علمی و رویدادهای ورزشی مربوط به حوزه ورزشهای همگانی منعقد شده است.

این بیانیه ادامه داد که یکی از دلایل اصلی امضای این توافقنامه افزایش سلامت، نشاط اجتماعی و سلامت جسمی و روحی دانشجویان، دانشگاهیان و خانواده های آنها است.