فاجعه در جایگاه سوخت: اختلاف ۱۷۵۰ ریال منجر به قتل کارگر پمپ بنزین در ورامین
فاجعه در جایگاه سوخت: اختلاف ۱۷۵۰ ریال منجر به قتل کارگر پمپ بنزین در ورامین

فاجعه در جایگاه سوخت: اختلاف ۱۷۵۰ ریال منجر به قتل کارگر پمپ بنزین در ورامین؛ فردی در ورامین به دلیل اختلاف در مبلغ ۱۷۵۰ ریال با کارگر پمپ بنزین، چندین بار در جایگاه درگیر شده و در نهایت با چاقو کارگر ۵۸ ساله را کشته است.

فاجعه در جایگاه سوخت: اختلاف ۱۷۵۰ ریال منجر به قتل کارگر پمپ بنزین در ورامین

یک فرد در ورامین، به دلیل اختلافات مالی با کارگر پمپ بنزین، به تعداد چندین بار با ایشان در جایگاه مورد نظر درگیر شده و در نهایت در ساعت پنج صبح بامداد، با استفاده از خودروی شخصی وارد جایگاه شده است.

در این مواجهه، این فرد با کارگر ۵۸ ساله به دلیل اختلافات پیش آمده، اقدام به حمله کرده و او را با استفاده از چاقو به قتل رسانده است.

جزییات این حادثه

قاتل کارگر نازل جایگاه سوخت به خاطر اختلاف در مبلغ ۱۷۵۰ ریال، دستگیر شد. ماموران و تیم‌های اورژانس در محل حاضر شده و جسد مقتول را در دامداری جلوی جایگاه سوخت پیدا کرده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد که قتل به دلیل ضربات چاقو و شدت جراحات و خونریزی اتفاق افتاده و قرار است قاتل مسئولیت پذیری خود را بپذیرد.

روز حادثه، قاتل به دلیل اختلاف در مبلغ ۱۷۵۰ ریال با کارگر جایگاه سوخت، چندین بار درگیر شد و هر بار با دخالت حاضران جایگاه ترک می‌کرد. در نهایت، ساعت ۵ صبح بامداد با خودروی شخصی به جایگاه بازگشت و در خلوت محل با کارگر نازل درگیر شد. پس از قتل و انتقال جسد به دامداری مجاور، قاتل فرار کرد. با شناسایی و هماهنگی با مقامات قضائی، ماموران متهم را در مخفیگاهش غافلگیر کرده و در حالی که سعی در متواری شدن داشت، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

متهم، پس از دستگیری و منکر ارتکاب جرم، پس از مشاهده اسناد و مدارک موجود، لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد که به قتل کارگر ۵۸ ساله در جایگاه سوخت روی آورده است. دلیل این قتل اختلاف بر سر مبلغ اندک یک هزار و ۷۵۰ ریال بود.