وریا غفوری
غیبت عجیب عکس وریا غفوری در برنامه فوتبال برتر

غیبت عجیب عکس وریا غفوری در برنامه فوتبال برتر، تصویر وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در تصویر تیمی قهرمان لیگ که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر پخش شد، از طریق صدا و سیما حذف شد

غیبت عجیب عکس وریا غفوری در برنامه فوتبال برتر

تصویر وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در تصویر تیمی قهرمان لیگ که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر پخش شد، از طریق صدا و سیما حذف شد و غفوری در این تصویر حضور نداشت.

غیبت عجیب غفوری در عکس تیم استقلال که در برنامه فوتبال برتر پخش شد در حالی رخ داد که غفوری به مشکلات معیشتی شهروندان ایرانی پس از قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر نسبت به موضوعات معیشتی شهروندان ایران که باعث اعتراضات سراسری شده است.

دليل سانسور تصویری کاپیتان استقلال چیست؟

به نظر می رسد سانسور تصویری کاپیتان استقلال به دلیل واکنش غفوری به اعتراضات بوده است.

وریا غفوری، روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعتراضات در اهواز گفت: «من همیشه وقتی صحبت از مسائل اجتماعی و مدنی می‌شود، فوتبال دیگر اولویت من نیست و از جایگاهی که دارم باید استفاده کنم و زبان هوادارانی باشم که با هزار بدبختی بلیط می خرند و ما را تشویق می کنند…

وى افزود: من نمی‌دانم مسئولین شرمنده نمی‌شوند این موقعیت و وضعیت را می‌بینند؟ امیدوارم مردم ما آنطور که لایقشان است زندگی کنند. عمر ما کوتاه است و این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.»