عکس بازداشت ترامپ؛ نخستین توییت پس از بازگشت به اکس
عکس بازداشت ترامپ؛ نخستین توییت پس از بازگشت به اکس

عکس بازداشت ترامپ؛ دونالد ترامپ با انتشار تصویری از خود در حال بازداشت در زندان فولتون کانتی در پلتفرم اکس، توییتر سابق، فعالیت در این شبکه اجتماعی را از سر گرفت.

عکس بازداشت ترامپ؛ نخستین توییت پس از بازگشت به اکس

دونالد ترامپ با انتشار تصویری از خود در حال بازداشت در زندان فولتون کانتی در پلتفرم اکس، توییتر سابق، فعالیت در این شبکه اجتماعی را از سر گرفت، پس از خرید توییتر توسط ایلان ماسک، حساب توییتری ترامپ دوباره فعال شد. با این حال، او در این بازه زمانی هنوز هیچ مطلبی را در صفحه خود منتشر نکرده بود.

دونالد ترامپ پس از تسلیم خود به زندان در جورجیا، با پرداخت وثیقه، از بازداشت آزاد شد

دونالد ترامپ، پیشین رئیس‌جمهور ایالات متحده، در شامگاه پنج‌شنبه، دوم شهریور، به منظور مواجهه با اتهام تلاش برای “تغییر نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ در آمریکا”، خود را به مقامات محلی ت در زندان فولتون آتلانتا تسلیم کرد.

پس از اتمام مراحل اداری، از جمله گرفتن عکس و تجربه ۲۰ دقیقه بازداشت، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، با پرداخت وثیقه ۲۰۰ هزار دلاری، از زندان آزاد شد.

دونالد ترامپ، که به عنوان یکی از نامزدهای حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده بود، پس از خروج از زندان فلتون، در فرودگاه آتلانتا اظهار داشت: “با اعتقاد عمیقی معتقدم که امروز یک روز بسیار غم‌انگیز برای آمریکاست. چنین اتفاقی هرگز نباید رخ می‌داد.”