علی کریمی: من و خانواده‌ام از طرق مختلف تهدید شدیم!
علی کریمی: من و خانواده‌ام از طرق مختلف تهدید شدیم!

علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که در اعتراض‌های اخیر از معترضان حمایت کرده بود، روز دوشنبه به برخی گزارش‌ها درباره تلاش برای ربودن او در امارات واکنش تلویحی نشان داد.

علی کریمی: من و خانواده‌ام از طرق مختلف تهدید شدیم!

آقای کریمی در توییتی از مردم ایران به خاطر نگرانی‌شان نسبت به او تشکر کرد و تاکید کرد که من و خانواده‌ام از طرق مختلف تهدید شدیم اما نه از طریق تماس مستقیم.

و این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال اضافه کرد: البته من مهم نیستم، من همچنان عزادار و نگران هموطنانم در جای جای میهن عزیزم هستم و همه هم وغم من آرامش مردم سرزمینم است.

عملیات نافرجام ربایش علی کریمی

برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی روز دوشنبه گزارش دادند که مهران مدیری بازیگر تلویزیون و سینما در سفر اخیر خود به امارات در «عملیات نافرجام» نیروهای امنیتی برای «ربودن» علی کریمی از طریق بندر فجیره و با استفاده از «دو قایق تندرو» دست داشته است.

https://www.instagram.com/p/CkF29pLqKj8/?utm_source=ig_web_copy_link

در روز دوم مهرماه برای «به دام انداختن» علی کریمی عازم امارات شد ولی موفق به تماس با او نمی‌شود. سپساز طریق یکی از دوستان کریمی با او تماس گرفت و در فجیره قرار گذاشتند.

مهدی رستم‌پور خبرنگار ورزشی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که علی کریمی قبل از حضور در محل دیدار از یکی از دوستانش پیامی مبنی بر «فجیره تله» دریافت کرده است.

وحید اسماعیلی، خبرنگار ورزشی، در این زمینه نوشت که مهران مدیری پس از ناکامی در «حیله» از طریق دبی به ایران بازگشت و گرفتن پاسپورتش در فرودگاه را «شایعه» و «گمراه‌کننده» دانست.