قطع برق
علت قطع برق چیست؟

یکی از مقامات جمهوری اسلامی می گوید که ایران یکی از شش کشور برتر جهان در زمینه استخراج رمزارز است عمده این استخراج “به‌صورت غیرمجاز” انجام می‌شود. 

علت قطع برق چیست؟

علت قطع برق؛ یکی از مقامات جمهوری اسلامی می گوید که ایران یکی از شش کشور برتر جهان در زمینه استخراج رمزارز است عمده این استخراج “به‌صورت غیرمجاز” انجام می‌شود. اما گزارش های قبلی می گفتند سپاه پاسداران و شرکت های چینی در حال پیگیری مصرف برق ایران برای استخراجارزهای الکترونیکی شده هستند.

مصطفی رجبی مشهدی ، معاون شرکت تولید ، انتقال و توزیع نيروى برق ، روز پنجشنبه ، ۴ شهریور ، گفت: “مراکزغير مجازى استخراج رمزارز علت اصلی خاموشی‌ها” در ماه های اخیر در ایران بود

با وجود قطعی مستمر، قبض برق ٧٠٠ درصد بیشتر شد

مجید واشقانی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پیامی ویدئویی ضمن اعتراض به افزایش نرخ مصرف برق، گفت؛ در این ماه با وجود قطعی ٤ ساعته برق به صورت روزانه، قبض ٢ میلیون و ٧٦٠ هزار تومانی برای ما صادر کرده‌اند.

 

تنها 56 مرکز معدنی در رامرز در ایران مجوز دارند!

سخنگوی صنعت برق ایران همچنین اعلام کرد که 5 هزار مرکز معدنی بدون مجوز در رامسر در کشور شناسایی شده است.

به گفته رجبی مشهدی ، “تنها 56 مرکز معدنی در رامرز در ایران مجوز دارند و به دلیل افزایش گرمای هوا در تابستان غیرفعال هستند.”

وی در مصاحبه با شبكه خبر ، مصرف برق در ایران را بیشتر از تولید نیروگاه ها عنوان کرد و تأکید کرد: “اگر مراکز غیرمجاز استخراج رمزارزها نبودند ، خاموشی ها کاهش می یافت و ممکن است اتفاق نیفتد. ”

رضا قربانی ، یکی از اعضای هیئت مدیره سازمان صنفی مورد حمایت خود ، به این برنامه گفت که برخورد مقامات با صنعت رامسر به گونه ای است که “این فرصت به دلیل کمبود برق به یک تهدید تبدیل شده است”.