ضرب‌ و شتم زن سالخورده توسط یک روحانی
ضرب‌ و شتم زن سالخورده توسط یک روحانی

ضرب‌ و شتم زن سالخورده توسط یک روحانی؛ در ویدئوی اخیری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، یک پیرزن، توسط مرد روحانی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد. این فرد معمم به نیز حصار خانه این پیرزن را تخریب می‌کند.

ضرب‌ و شتم زن سالخورده توسط یک روحانی

در ویدئوی اخیری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، درگیری لفظی بین یک زن مسن و یک آخوند در روستایی از توابع لنگرود به تصویر کشیده می‌شود. این درگیری به طور ناگهانی به تخریب حفاظ منزل این زن و در نهایت ضرب و شتم او توسط آخوند منجر می‌شود.

هاشم میرحسینی، دادستان شهرستان لنگرود، شامگاه شنبه ۳۱ تیر ماه گفت: «در پی انتشار این تصویر، دادستان به‌عنوان مدعی العموم برای بررسی ماجرا ورود کرد و با توجه به اینکه طرف درگیری یک روحانی است، پرونده به دادگاه ویژه روحانیت استان گیلان ارسال شده و در حال بررسی است.»

پرونده به دادگاه ویژه روحانیت استان گیلان ارسال شد

هاشم میرحسینی، دادستان شهرستان لنگرود، در شامگاه شنبه ۳۱ تیر ماه اعلام کرد که پس از انتشار ویدئوی مورد نظر، به عنوان مدعی العموم وارد این ماجرا شده است. او افزود که زمانی که متوجه شد درگیری به وسیله‌ی یک روحانی رخ داده است، تصمیم به ارسال پرونده به دادگاه ویژه روحانیت استان گیلان گرفته شد و هم اکنون در حال بررسی و ارزیابی واقعه می‌باشد.