شعار
شعار "مرگ بر دیکتاتور" در حضور سعید جلیلی، در دانشگاه چمران

شعار “مرگ بر ديکتاتور” در حضور سعید جلیلی، در دانشگاه چمران؛ ویدیوهای منتشر شده در رسانه ها نشان می دهد که سعید جلیلی نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت ملی در یک جلسه دانشجویی با شعار مرگ بر دیکتاتور حاضران مواجه می شود.

شعار “مرگ بر دیکتاتور” در حضور سعید جلیلی، در دانشگاه چمران

ویدیوهای منتشر شده در رسانه ها نشان می دهد که سعید جلیلی نماینده خامنه‌ای در شورای عالی امنیت ملی در یک جلسه دانشجویی با شعار مرگ بر دیکتاتور حاضران مواجه می شود.

یکی از دانش آموزان معترض نیز خطاب به وی گفت: اگر می‌گویید مسمومیت‌های مدارس کار خودتان نیست، پس خیلی بی‌عرضه‌اید که نمی‌توانید امنیت بچه‌ها را تامین کنید.

یکی از دانشجویان دانشگاه چمران اهواز به سعید جلیلی گفت: این مسمومیت‌ها یا کار خود شماست، یا اگر می‌گویید کار دشمن است، پس خیلی بی‌عرضه‌اید که نمی‌توانید امنیت بچه‌ها را تامین کنید.

تجمع معلمان و مردم ده‌ها شهر در اعتراض به مسموم‌سازی دختران دانش‌آموز

۱۶ اسفندماه معلمان و مردم در پاسخ به فراخوان‌ها در ده ها شهر مقابل اداره کل آموزش و پرورش تجمع کردند.معترضان در این تجمع خواستار امنیت مدارس شدند و شعار مرگ بر حکومت بچه‌کش سر دادند.

بر اساس آنچه رسانه‌های ایران گزارش داده‌اند، دست‌کم پنج هزار دانش‌آموز در جریان حملات گاز سمی که از سه ماه پیش آغاز شد، مسموم شده و تعدادی در بیمارستان بستری هستند.