شعارهای علیه خامنه‌ای در تظاهرات بندرعباس
شعارهای علیه خامنه‌ای در تظاهرات بندرعباس

شعارهای علیه خامنه‌ای در تظاهرات بندرعباس؛ شامگاه چهارشنبه ۲۳ فروردین، معترضان به خیابان آمده و در بندرعباس علیه خامنه‌ای شعار سر می‌دهند.

شعارهای علیه خامنه‌ای در تظاهرات بندرعباس

ویدیوهایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، نشان می‌دهند که در شامگاه چهارشنبه ۲۳ فروردین، معترضان به خیابان آمده و در بندرعباس علیه خامنه‌ای شعار سر می‌دهند.

در شبگاه چهارشنبه ۲۳ فروردین، گروهی از شهروندان در شهر بندرعباس استان هرمزگان، با روشن کردن آتش و سردادن شعارهایی مانند «خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک» تجمع اعتراضی تشکیل دادند.

بحران آب در سیستان و بلوچستان

نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی، از وضعیت بحرانی بی آبی در این شهرستان خبر داده و هشدار داده است که تنش آبی در اغلب شهرهای استان سیستان و بلوچستان ممکن است افزایش یابد. اسماعیل حسین زهی، نماینده مجلس، اعلام کرد که ۷۰ درصد از ساکنان خاش به آب دسترسی ندارند و برای تامین نیازهای آبی خود، به آب معدنی روی می‌آورند.

همچنین، نماینده مجلس از زابل به تازگی با توجه به پیش‌بینی‌های سخت تابستان، رفع مشکلات آب در استان را به شناسایی منابع جدید و همچنین به‌دست آوردن حقابه ایران از افغانستان مشروط کرده است. برای دستیابی به حقابه این منبع آب، ایران با افغانستان دچار اختلاف شده است و با آمدن طالبان به قدرت در افغانستان، این اختلافات تشدید شده است.