حمله تند رجانیوز به عادل فردوسی پور
حمله تند رجانیوز به عادل فردوسی پور

حمله تند رجانیوز به عادل فردوسی پور؛ بعد از پخش مصاحبه‌ی عادل فردوسی‌پور با کاپیتان تیم ملی، علیرضا جهانبخش، انتقادات زیادی علیه او صورت گرفت. فردوسی‌پور در ابتدای صحبت‌هایش به دلیل غیبتش و پخش نشدن ادامه مصاحبه کی‌روش را به خیزش انقلابی مردم در ایران گره زد و سپس از عدم همدلی تیم ملی با مردم سوال کرد.

حمله تند رجانیوز به عادل فردوسی پور

رسانه رجانیوز که وابسته به سپاه پاسداران است، پس از حملات افرادی مانند رسایی به علیه عادل فردوسی‌پور در فضای مجازی، یادداشتی بلند منتشر کرده است. در این یادداشت، این رسانه فردوسی‌پور را به عنوان مجری اخراج شده‌ای خطاب کرده و ادعا کرده که او به دنبال دیده شدن است تا شهرت گذشته خود را به دست آورد.

هیچ مسئله‌ای شیرین‌تر از مورد توجه قرار گرفتن برای او نیست، اما او در عین حال سعی می‌کند پرستیژ خود را حفظ کند و همواره به شیوه‌ای شیک و با کلاس عمل می‌کند. اگرچه او همیشه عکس‌های برهنه‌ای در اینستاگرامش نمی‌گذارد و در ماجراهای عاشقانه شرکت نمی‌کند، اما با این دست فرمان بعید نیست روزی بیایید که فردوسی‌پور در ظاهر در اعتراض به جمهوری اسلامی و در باطن به خاطر احیای شهرت از دست رفته‌اش، جیمی جامپ کند!

حمله تند حمید رسایی به عادل فردوسی پور

پس از انتشار تیزر مصاحبه عادل فردوسی پور با علی رضا جهانبخش که در آن فردوسی پور از احساسات و انتظارات مردم از تیم ملی در جام جهانی صحبت کرد، موجی از واکنش ها آغاز شد. حمید رسایی یکی از اعضای سابق شورای اسلامی در شدیدترین واکنش در توییتر فردوسی پور را به مجری بازجو تشبیه کرده است. او نوشته: “عادل جون، مجری بازجو و آزارگر ورزشی تویی، بقیه اداتم نمیتونن در بیارن…”

عادل فردوسی‌پور: آنچه که بر ما گذشت از حافظه جمعی ما پاک نخواهد شد