شاهزاده رضا پهلوی: وظیفه ارتش این است که سپر مردم بی‌دفاع باشد
شاهزاده رضا پهلوی: وظیفه ارتش این است که سپر مردم بی‌دفاع باشد

شاهزاده رضا پهلوی: وظیفه ارتش این است که سپر مردم بی‌دفاع باشد؛ شاهزاده رضا پهلوی از نیروهای مسلح خواست تکلیف خود را با حکومت روشن کنند و به عنوان سپری برای مردم بی‌دفاع نقش ایفا کنند.

شاهزاده رضا پهلوی: وظیفه ارتش این است که سپر مردم بی‌دفاع باشد

شاهزاده رضا پهلوی در گفت و گو با تلویزیون ایران اینترنشنال از نیروهای مسلح خواست تکلیف خود را با حکومت روشن کنند و به عنوان سپری برای مردم بی‌دفاع نقش ایفا کنند.

وی در این گفت وگو که شنبه دوم مهرماه بخش هایی از آن از تلویزیون ایران اینترنشنال پخش شد، گفت: ارتش پاسدار مملکت و مرز بوم است، اما امروز شرایطی پیش آمده که دشمن داخلی به مردم تیراندازی می‌کند و حتی اگر وظیفه اصلی آنها موضوع دیگری باشد، باید سپر برای مردم بی‌دفاع باشند.»

شاهزاده رضا پهلوی تایید کرد: مردم می گویند ما قصد انتقام نداریم و شما را قبول داریم اما به ما بپیوندید و از نظام دفاع نکنید.

وی خطاب به ارتش تاكيد کرد که امروز باید تکلیف خود را مشخص کنند، زیرا فردا به راحتی نمی توانند بگذرند و در قبال ادامه سرکوب مسئول و پاسخگو خواهند بود.

شاهزاده رضا پهلوی: اتحاد رمز پیروزی است

شاهزاده رضا پهلوی همچنین یکی از اقدامات مورد نیاز برای سازماندهی اعتراضات را ارائه چهره ومتحد اپوزیسیون به منظور گفتگوی بین المللی دانست.

وی تاکید کرد: دنیا باید آلترناتیو را بشناسد و این کاری است که نیروهای سیاسی با همکاری بیرون از خیابان می توانند انجام دهند.

شاهزاده رضا پهلوی بر لزوم همبستگی بین گروه‌های سیاسی تاکید کرد و گفت: ممکن است فردا در ایران سلیقه‌های سیاسی متفاوتی داشته باشیم، اما در این مرحله هدف مشترکی برای نجات کشور داریم.