شاهزاده رضا پهلوی: شاهد
شاهزاده رضا پهلوی: شاهد "نخستین انقلاب زنان" در نوع خود هستیم

شاهزاده رضا پهلوی گفت که شاهد “نخستین انقلاب زنان” در نوع خود هستیم، وى افزود: “من دیگر آن را اعتراضات نمی‌خوانم. این یک انقلاب واقعی است.

شاهزاده رضا پهلوی: شاهد “نخستین انقلاب زنان” در نوع خود هستیم

شاهزاده رضا پهلوی در مصاحبه با اسکای نیوز گفت که شاهد «اولین انقلاب زنان» در نوع خود در ایران هستیم.

وی بر وحدت مخالفان تاکید کرد و گفت که به دنبال قدرت نیستم و تنها هدفش این است که کشورمان را به جایی برسانیم که مردم در انتخابات آزاد و عادلانه سرنوشت خود را رقم بزنند.

دیدار شاهزاده رضا پهلوى با مقامات کشورهای مختلف در چند هفته آینده

شاهزاده رضا پهلوی با تاکید بر لزوم اتحاد اپوزیسیون برای گذار از جمهوری اسلامی، از برنامه‌های خود برای سفرهای متعدد به کشورهای مختلف در چند هفته آینده و دیدار با مقامات دولتی و نمایندگان مجلس این کشورها خبر داد.

شاهزاده رضا پهلوی در گفت و گو با اسکای نیوز با تایید اینکه به دنبال قدرت نیستم و افزود: تنها هدف من این است که کشورمان را به جایی برسانم که مردم بتوانند در انتخابات آزاد و عادلانه سرنوشت خود را رقم بزنند.

وی افزود: من به دنبال جایگاهی در نظام حکومتی نیستم و ترجیح می دهم حامی و مدافع مردم باشم و در کنار آنها باشم.

این یک انقلاب واقعی است

شاهزاده رضا پهلوی با اشاره به اینکه شاهد «نخستین انقلاب زنان» در نوع خود هستیم، خاطرنشان کرد: من دیگر به آن اعتراض نمی گویم، این یک انقلاب واقعی است.

وی ابراز امیدواری کرد که زمانی که مخالفان متحد شوند و هر یک از گروه های آن از حمایت جامعه جهانی برخوردار شوند، فروپاشی رژیم هر چه سریعتر با راه اندازی اعتصابات سراسری امکان پذیر باشد.

او بار دیگر از همه گروه‌های سیاسی دموکراسی‌خواه و سکولار از هر گرایشی، از هر جهت اعم از چپ، راست و میانه خواست تا به او در تشکیل این اتحاد کمک کنند.