سازمان انرژی اتمی ایران هک شد؟!
سازمان انرژی اتمی ایران هک شد؟!

گروه هکری «بلک ریوارد» یک روز پس از ضرب الاجل خود به مقامات ایران برای آزادی زندانیان اعتراضات اخیر، ۵۰ گیگابایت از اسناد شرکت توسعه انرژی اتمی ایران را منتشر کرد.

سازمان انرژی اتمی ایران هک شد؟!

این گروه هکری روز جمعه ۲۹ مهرماه با ارسال ایمیلی به شرکت توسعه انرژی اتمی ایران، نسخه ای از آن را در صفحه تلگرام خود منتشر کرد و به مقامات جمهوری اسلامی هشدار داد که در صورت عدم آزادی زندانیان اعتراضات اخیر طی ۲۴ ساعت اقدام به انتشار اسنادی خواهد کرد كه هنگام هک سایت شرکت توسعه انرژی اتمی ایران به دست آورده است.

روز شنبه ۳۰ مهرماه در پایان یک روز گروه هکری بلک ریوارد با ارسال پیامی جدید در تلگرام ۵۰ گیگابایت از اسناد هک شده این شرکت شامل اسناد قرارداد، پرداخت حقوق و ایمیل های رسمی را منتشر کرد.

این گروه هکرى ۳۲۴ اینباکس با هشتگ «مهسا امینی» و شعار براى« زن، زندگی، آزادی» را برای دانلود عمومی در صفحه توییتر خود قرار داد.

هک ایمیل کارمندان پرس‌ تی‌وی توسط گروه هکری «بلک ریوارد»

بلک ریوارد هفته گذشته نیز اعلام کرد که ایمیل مدیران و کارکنان شبکه خبری «پرس تی وی» صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را هک کرده و به اطلاعات شخصی آنها دست یافته است.

گروه هکر ایرانی خطاب به همه کارمندان پرس تی وی نوشت: “خودتان را این روزها به چه قیمتی می‌فروشید؟ با همان نرخ سابق با شما حساب می‌کنند؟ بترسید از فردا، قبل از آن که خیلی دیر شود!”

بلک ریوارد سپس ایمیل هایی کارمندان و مدیران پرس تی وی منتشر کرد.