جمهوری اسلامی

مهدی حاجتی، فعال سیاسی و نماینده سابق شورای شهر شیراز، به رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران حمله کرد و خواستار توقف حمایت از رژیم جمهوری اسلامی شد.

روز جمعه، ۸ بهمن، رابرت مالی در حساب کاربری خود در توییتر با تبریک پیروزی تیم ملی ایران مقابل همتای عراقی خود نوشت: «خوب است که به زنان اجازه داده شد تا بتوانند این مسابقه را تماشا کنند».

حضور زنان در ورزشگاه

بسیاری از کاربران توییتر از توئیت نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درباره حضور زنان در ورزشگاه انتقاد کردند و فاش کردند که حضور زنان در مسابقه دو تیم فوتبال ایران و عراق کاملا گزینشی بود.

حضور زنان در ورزشگاه

به نوبه خود، مهدی حاجتی، فعال سیاسی و نماینده سابق شورای شهر شیراز، رابرت مالی را به دلیل آن توئیت مورد حمله قرار داد و آن را نشانگر یکی از دو حالت “فریب دادن یا فریب خورده بودن” توصیف کرد.

این فعال سیاسی به زبان انگلیسی نوشت: «ما حمایت شما را نمی‌خواهیم. اگر می‌خواهید ثابت کنید مردم ایران برای شما مهم‌اند حمایت از رژیم جمهوری اسلامی را بس کنید».

شایان ذکر است که کاربران توئیتر پیش از بازی تیم های ملی فوتبال ایران و عراق فاش کردند که وبسایت فروش بلیط برای زنان غیرفعال است، علیرغم اینکه وزارت ورزش جمهوری اسلامی اعلام کرده بود که از ۱۰هزار بلیت، هشت هزار بلیت به مردان و دو هزار بلیت به زنان اختصاص یافت.