زمان دربی پرسپولیس - استقلال تغییر کرد؟!
زمان دربی پرسپولیس - استقلال تغییر کرد؟!

زمان دربی پرسپولیس – استقلال تغییر کرد؛ ساعت برگزاری دو مسابقه از هفته ۲۷ لیگ برتر توسط نهادی ذی صلاح تغییر یافت. مسابقه پرسپولیس و استقلال که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود در روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شد، اکنون ساعت شروع آن به ساعت ۱۶ تغییر کرده است

زمان دربی پرسپولیس – استقلال تغییر کرد؟!

ساعت برگزاری دو مسابقه از هفته ۲۷ لیگ برتر توسط نهادی ذی صلاح تغییر یافت. مسابقه پرسپولیس و استقلال که در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود در روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شد، اکنون ساعت شروع آن به ساعت ۱۶ تغییر کرده است و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. همچنین، دیدار بین تیم‌های هوادار تهران و گل گهر سیرجان که در ورزشگاه پاس تهران برنامه‌ریزی شده بود، ساعت شروع آن از ساعت ۱۵ به ساعت ۱۸:۳۰ تغییر یافت.

پیام حیدری، داور دربی صدم استقلال و پرسپولیس شد

پیام حیدری، برای دومین بار داور دربی پایتخت شد، پیام حیدری در چند هفته قبل بازی سپاهان-پرسپولیس را قضاوت کرده بود. اما بازیکنان پرسپولیسی به دلیل عدم رضایت از او، در آن بازی بطری را به سمت او پرت کردند. در بازی بعدی با ملوان، حیدری یک گل مشکوک به سود پرسپولیس گرفت.

با این حال، برخی بازیکنان پرسپولیسی معتقدند که اشتباهات حیدری بیشتر به ضررشان بوده و به سود استقلال است.

به گفته سایت فدراسیون فوتبال، در بازی دربی صدم بین پرسپولیس و استقلال در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی به عنوان داوران کمکی حضور خواهند داشت.

همچنین سید وحید کاظمی به عنوان داور چهارم و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک داور ذخیره، مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری و اسماعیل صفیری به عنوان ناظر ویژه داوری شهرآورد معرفی شده‌اند. این بازی روز یکشنبه هفته آینده، سوم اردیبهشت ۱۴۰۲، در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.