شاهزاده رضا پهلوی
جمهوری اسلامی به دنبال "باج‌خواهی" است

رضا پهلوی: جمهوری اسلامی به دنبال “باج‌خواهی” است، شاهزاده رضا پهلوی می گوید که مذاکرات هسته ای در حال انجام میان ایران و آمریکا ، که به طور غیرمستقیم در وین در حال انجام است ، “بی نتیجه” است زیرا رژیم حاکم بر ایران “فقط به فشارها پاسخ می دهد”.

جمهوری اسلامی به دنبال “باج‌خواهی” است

شاهزاده رضا پهلوی می گوید که مذاکرات هسته ای در حال انجام میان ایران و آمریکا ، که به طور غیرمستقیم در وین در حال انجام است ، “بی نتیجه” است زیرا رژیم حاکم بر ایران “فقط به فشارها پاسخ می دهد”.

به گفته فرزند آخرین پادشاه ایران ، در صورت لغو تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ، تهران از پولی که دریافت می كند “فقط برای تأمین مالی تروریسم و ​​بی ثباتی بیشتر در منطقه” استفاده خواهد كرد.

شاهزاده رضا پهلوی در ر گفت‌وگویی مشروح با عرب نیوز ، که روز یکشنبه ۹ خرداد منتشر شد ، در مورد مذاکرات در حال انجام ایران و غرب و روابط فعلی تهران و کشورهای منطقه و جهان صحبت کرد.

عرب نیوز این مصاحبه را  در چارچوب دور جدیدی از سلسله گفت‌وگوهای “صریح و صادقانه” با سیاستمداران و رهبران با نفوذ منطقه انجام داده است.

شاهزاده رضا پهلوی:  نتیجه کاهش فشار بر رژیم حاکم در ایران ، افزایش گستاخی بیشتر حکام تهران خواهد بود

شاهزاده رضا پهلوی در این مصاحبه تأیید کرد که نتیجه کاهش فشار بر رژیم حاکم در ایران ، افزایش گستاخی بیشتر حکام تهران خواهد بود.

وی مناسبات بحرانی ایران و عربستان را نتیجه مستقیم بی‌کفایتی سران حاکم بر تهرانن توصیف کرد.

شاهزاده رضا پهلوی گفت که در دوران حکومت قبلی ایران ، مردم دوبی مشتاق سفر به ایران و خرید مکان های مدرن ایرانی بودند ، اما اکنون بسیاری از ایرانیان  بسیاری با حسرت، به نظاره پیشرفت کشورهای همسایه و دیگران و زوال نگران کننده زادگاه خود نشسته‌اند .

وی ابراز “اطمینان” کرد که “حتی  مردم دین‌مدار و با تقوا” امروز در ایران از جمهوری اسلامی ناراضی هستند زیرا آنها به وضوح می بینند که آسیب به ایمان و نهاد روحانیت به دلیل وجود نظامی  تحت نام جمهوری اسلامی است.