رستوران و جواهرفروشی علی دایی پلمب شد!
رستوران و جواهرفروشی علی دایی پلمب شد!

خبرگزاری فارس مدعی شد كه رستوران و مغازه جواهرفروشی علی دایی پلمب شد. دایی اعلام کرده بود که رستوران و و جواهرفروشی خود از ۱۴ تا ۱۶ آذر تعطیل است.

رستوران و جواهرفروشی علی دایی پلمب شد!

این در حالی است که رسانه های اصولگرای ایران اخباری مبنی بر پلمب شدن طلافروشی علی دایی به دلیل فراخوان اعتراضات مردمی منتشر می کنند، کیومرث امیریان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات در گفت وگو با خبرگزاری ایلنا، درباره تمبر طلافروشی متعلق علی دایی به گفت: در این باره اطلاعی ندارم و به اتحادیه اطلاعی داده نشده است. این یک موضوع انتظامی است و ارتباطی با اتحادیه طلا و جواهر ندارد.

https://twitter.com/Hammihanonline/status/1599687966493794305?s=20&t=Hm6KUY8Vbo-Nm-IA9DSBWg

اعلام تعطیلی گالری نور، متعلق به علی دایی

گالری جواهرات نور تهران متعلق به علی دایی ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران و همسرش مونا فرخ‌آذری در روزهای ۱۴، ۱۵، و ۱۶آذرماه تعطیل است.

این گالری روز یکشنبه با انتشار مطلبی در شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد تعطیلی خود را در روزهای مذکور اعلام کرد و از رنگ های قرمز، سفید و سبز برای نوشتن اعداد ۱۴، ۱۵، و ۱۶ که سه رنگ پرچم ایران هستند استفاده شد.

در روزهای اخیر فراخوان های گسترده ای در شبکه های اجتماعی برای اعتصاب سراسری و تجمعات اعتراضی در روزهای ۱۴، ۱۵، و ۱۶ آذرماه منتشر شده است.

علی دایی بارها از اعتراضات فعلی که در واکنش به مرگ مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد آغاز شد و تنها در یک مورد منجر به ضبط گذرنامه وی شد، حمایت کرده است.