رساندن کمک‌های امارات به غزه: ۳۲ پرواز در عملیات
رساندن کمک‌های امارات به غزه: ۳۲ پرواز در عملیات "شوالیه شجاع ۳

در طی هفت روز گذشته، امارات متحده عربی به منظور کمک به غزه، ۳۲ پرواز امدادی را از طریق عملیات انسان‌دوستانه “شوالیه شجاع ۳” اجرا کرده است. میانگین روزانه این پروازها ۴.۵ بار بوده و به این معناست که هر پنج ساعت یک پرواز امدادی به غزه ارسال شده است.

رساندن کمک‌های امارات به غزه: ۳۲ پرواز در عملیات “شوالیه شجاع ۳

امارات این پل هوایی انسان‌دوستانه را به صورت ۲۴ ساعته فراهم کرده تا امکان انتقال امکانات لازم برای بیمارستان صحرایی در غزه فراهم شود که قصد احداث آن در حین جنگ ۳۷ روزه با اسرائیل را دارد. این بیمارستان صحرایی نخستین ماموریت عملیات “شوالیه شجاع ۳” در حمایت از بخش بهداشت و درمان غزه است.

امارات متحده عربی طی ۳۷ روز گذشته از طریق ۶۷ تماس و ملاقات، ۲۵ نشست و اجلاس

بر اساس آمارها، امارات متحده عربی طی ۳۷ روز گذشته از طریق ۶۷ تماس و ملاقات، ۲۵ نشست و اجلاس، و ۳ ابتکار عمل انسان‌دوستانه، به دنبال راه‌های توقف تشدید خشونت‌ها در غزه و حفاظت از غیرنظامیان بوده است. امارات همچنین اعلام کرده که بیش از ۱۵۴ میلیون درهم کمک‌های انسان‌دوستانه اضطراری را به غزه ارسال کرده است.

این تلاش‌های انسان‌دوستانه امارات، مطابق با راهنمودهای شیخ محمد بن زاید آل نهیان، رئیس‌ امارات متحده عربی برای کمک به مردم غزه و حمایت از فلسطینی‌ها انجام شده است.