واکسن کرونا
رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد: اگر واکسن کرونا نرسد، فاجعه انسانی رخ می‌دهد

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد: اگر واکسن کرونا نرسد، فاجعه انسانی رخ می‌دهد، رئیس سازمان پزشکی مشهد به مقامات ایران هشدار داد که “اگر واکسن کرونا نرسد ، یک فاجعه انسانی رخ خواهد داد.”

اگر واکسن کرونا نرسد، فاجعه انسانی رخ می‌دهد

رئیس سازمان پزشکی مشهد به مقامات ایران هشدار داد که “اگر واکسن کرونا نرسد ، یک فاجعه انسانی رخ خواهد داد.”

روز چهارشنبه ، 25 فروردین ، علی بیرجندی‌نژاد مقامات جمهوری اسلامی را متهم کرد که “به راحتی در مورد تلفات 1000 و 1500 نفر در روز صحبت می کنند” و “مردم را سرزنش می کنند” به جای انجام کار خود ، گفت که “بسیاری” به جای اقدامات فوری آنها به دنبال مقصر هستند. »

رئیس سازمان نظام پزشکی در مشهد تأیید کرد که “رتبه بندی کشور در زمینه مرگ در حال بهبود است و حتی یک روز تأخیر در واکسیناسیون گسترده و عمومی قابل بخشش نیست. اگر وزارت بهداشت نتواند به طور موثر وارد این زمینه شود لااقل در واکسیناسیون گسترده قافیه را نبازد کل جامعه از وزیر و وزارت بهداشت انتظار دارند که واکسن تهیه کنند.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد: وضعیت بیمارستان‌ها «غیرقابل باور»

رئیس سازمان نظام پزشکی وضعیت بیمارستان ها را “غیرقابل باور” توصیف کرد و گفت: بسیاری از همکاران ما در بسیاری از شرایط اضطراری نزدیک به تکمیل ظرفیت خود هستند و ادامه این روند به معنای آن است که ما تختی برای بستری بیمار جدید نخواهیم داشت.

ایرج حریرچی ، معاون وزیر بهداشت ، در ۱۶ فروردین گفت که در مرحله اول ، 590،000 نفر در ایران علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و طبق گزارش رسانه های محلی ، وزارت بهداشت از آن زمان هیچ اطلاعاتی ارائه نداده است.

محمدرضا شریفی مقدم ، دبیرکل خانه پرستاران ایران ، در ۲۳ فروردین ، در مصاحبه با خبرگزاری رکنا اظهار داشت که هفت پرستار اخیراً در ایران فوت کرده اند و گفت که که دریافت‌کنندگان واکسن‌های وارداتی کرونا در کشور «خودی ناخودی» شده‌اند.