رئیسی
رئیسی: متاسفانه بسیاری از اقدامات امروز در دنیا ضد حقوق انسان است!

ابراهیم رئیسی گفت: متأسفانه بسیاری از اقداماتی که امروزه در جهان انجام می شود ضدحقوق انسان است.

رئیسی: متاسفانه بسیاری از اقدامات امروز در دنیا ضد حقوق انسان است!

رئیسی: متاسفانه بسیاری از اقدامات امروز در دنیا ضد حقوق انسان است، ابراهیم رئیسی،‌ رییس‌جمهور در دیدار با وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در تهران گفت: متأسفانه بسیاری از اقداماتی که امروزه در جهان انجام می شود ضدحقوق انسان است و این اقدامات در عمدتا توسط کسانی انجام می شود که ظاهراً مدعی حقوق بشر هستند.

خانم بیسرا تورکویچ وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین نیزبا تبریک انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ما همیشه قدردان مواضع و حمایت های جمهوری اسلامی ایران هستیم و آماده ایم تا حد امکان سطح روابط خود را با تهران گسترش دهیم.

عفو بین الملل به تصمیم اتحادیه اروپا برای فرستادن نماینده به تحلیف رئیسی واکنش نشان داد

عفو بین الملل اروپا به تصمیم اتحادیه اروپا برای اعزام فرستاده ای برای برکناری ابراهیم رئیسی واکنش نشان داد و خواستار تحقیقات جنایی در مورد نقش وی در کشتار 67 می شود.

رضا پهلوی: اتحادیه اروپا با فرستادن نماینده به مراسم تحلیف رئیسی خنجر به پشت مردم ایران زد

شاهزاده رضا پهلوی ابراهیم رئیسی را “قصاب” و “یکی از پلیدترین ترین محصولات جمهوری اسلامی” توصیف کرد و تصمیم اتحادیه اروپا مبنی بر اعزام نماینده خود به مراسم حلیف رئیسی و “مشروعیت‌آفرینی” وی را به عنوان “سیلی در صورت” ” و خنجری در پشت مردم ایران دانست.

انتقادات وی پس از آن مطرح شد که گزارش شد انریکه مورا ، نماینده اتحادیه اروپا و گروهی از مهمانان خارجی در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی به عنوان هشتمین رئیس جمهور ایران در روز پنجشنبه ۱۴ مرداد حضور خواهند داشت.