دلیل حمله تند روزنامه جوان به بازیکنان تیم ملی فوتبال چیست؟
دلیل حمله تند روزنامه جوان به بازیکنان تیم ملی فوتبال چیست؟

روزنامه جوان وابسته به سپاه با انتشار یادداشتی به بازیکنان تیم ملی فوتبال که از ا صدور و اجرای احکام اعدام معترضان در روزهای اخیر انتقاد کرده بودند، حمله کرد.

دلیل حمله تند روزنامه جوان به بازیکنان تیم ملی فوتبال چیست؟

این روزنامه نوشت که این اقدام تیم ملی «پس از دریافت پاداش‌های آنچنانی و حواله خودرو» نشانه این است که «این قبیل بازیکنان یا واقعاً نمی فهمند یا در برابر فهمیدن مقاومت می کنند».

این روزنامه سپاه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را متهم کرد که «تا وقتی پای پاداش در میان بود چیزی نگفتند و حالا که جیبشان پر شده، شروع به لگد زدن کردند».

جوان همچنین پیش بینی کرد که سایر اعضای تیم ملی فوتبال “طی روز‌های بعد مردم‌داری خودشان را نشان دهند” و آنها را متهم به دستور گرفتن از رسانه های فارسی زبان خارج از کشور کرد.

اتحادیه جهانی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال : ما در همبستگی با امیر در کنار او ایستاده‌ایم

اتحادیه جهانی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال فیف‌پرو در واکنش به محاکمه امیر نصر آزادانی، فوتبالیستی که به اتهام «بغی و محاربه» با تهدید اعدام مواجه است، در توییتر نوشت: این اتحادیه از شوکه و نگران شده است. با نگرانی از گزارش‌ها مبنی بر اینکه امیر نصر آزادانی، بازیکن حرفه‌ای فوتبال، در جریان اعتراضات سراسری در ایران برای مطالبه حقوق زنان و آزادی در کشورش، در ایران اعدام شد.

اتحادیه جهانی بازیکنان حرفه ای تایید کرد که “ما در همبستگی با امیر در کنار او ایستاده‌ایم و خواهان رفع فوری مجازات او هستیم.”