دلیل بازداشت مدیر یک هنرستان در کرج چیست؟
دلیل بازداشت مدیر یک هنرستان در کرج چیست؟

دلیل بازداشت مدیر یک هنرستان در کرج چیست؟؛ شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان‌ ایران از بازداشت مدیر هنرستان دخترانه آیت الله خامنه ای کرج خبر داد.

دلیل بازداشت مدیر یک هنرستان در کرج چیست؟

 شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان از بازداشت مدير هنرستان دخترانه آیت الله خامنه ای کرج به دلیل امتناع از تحویل تصاویر دوربین این مدرسه به ماموران امنیتی خبر داد.

این شورا با اعلام هویت این مدیر هنرستان «خانم عقاب نشین» اعلام کرده نوشت: به دلیل امتناع از تحویل فیلم دوربین مدار بسته به ماموران و حذف آن در پی اعتراض دانش آموزان به وضعیت موجود در مقابل چشمان دانش آموزان بازداشت شد و در حال حاضر از سرنوشت او خبری نیست.

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ‌ایران با قدردانی از افتخار این مدیر شایسته خطاب به کلیه مدیران و معاونان مدارس، مدارس راهنمایی و هنرستان های کشور اعلام کرد: دانش‌آموزان، امانت ما و فرزندان معنوی ما هستند. هرگونه خیانت در نگهداری از این امانت بدون تردید، در وهله نخست خیانت به مقام بلند معلمی است.

اعتراضات در مدارس ایران

اعتراضات در مدارس ایران ادامه دارد. در چهار هفته پس از اعتراضات سراسری در ایران، دانش آموزان زیادی در داخل و خارج از محیط مدرسه به اعتراضات پیوسته اند. عکس های متعددی از تجمعات اعتراضی در مدارس سراسر کشور منتشر شده است.