کاربران توئیتر

پس از قطع شدن  اینترنت موبایل در بسیاری شهرهای استان خوزستان در پی گسترش فراخوان ها برای تجمع اعتراضی علیه گرانی، نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی یکی از کاربران توییتر مخالف رژیم خامنه‌ای را دستگیر کردند.

همزمان با ادامه انتقادات از افزایش قیمت کالاهای اساسی در ایران و اظهارات مبهم، متفاوت و متناقض مقامات دولتی در مورد وضعیت آینده نان، نیروهای رژیم صاحب اکانت “آزاد پیروز” را که به مخالفت با رژیم جمهوری اسلامی شهرت دارد، دستگیر کردند.

کاربران توییتر

نیروهای جمهوری اسلامی تاکنون جزئیاتی از دستگیری “آزاد پیروز” اشاره نکرده‌اند، اما کاربران توییتر تأیید کردند که وی دستگیر شده است.

نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی عادت دارند مخالفان رژیم را دستگیر کنند و به اخبار آنها اشاره نکنند، همانطور که در هنگام دستگیری پسر کرجی این کار را کردند.

 روز پنجشنبه ۱۴ اسفند ۳۹۹۱، پسر کرجی در چهارراه طالقانی کرج بر روی یک صندوق صدقات ایستاد و اعتراض خود را نسبت به آنچه در سیستان و بلوچستان می گذشت و کشتار سوختبران اعلام کرد. او دقایقی بعد بازداشت شد و تاکنون از محل و حال او خبری منتشر نشد.

پسر کرجی
پسر کرجی

همزمان با خبر دستگیری “آزاد پیروز”، سرعت اینترنت موبایل در بسیاری از شهرهای استان خوزستان مانند اهواز، سوسنگرد، شادگان و حمیدیه قطع و کاهش یافته است.

تعدادی از کاربران رسانه‌های اجتماعی قطعی و کندی اینترنت برای شهروندان خوزستانی را تایید کردند و اشاره کردند که شهروندان خوزستان پیشتر فراخوان داده بودند که روز جمعه در اعتراض به گرانی‌های اخیر تجمعی اعتراضی در چندین شهر برگزار شود.