رضا شهابی
رضا شهابی، فعال کارگری از «تهدید جانی خود و خانواده‌اش» خبر داد

رضا شهابی، فعال کارگری از «تهدید جانی خود و خانواده‌اش» خبر داد، رضا شهابی ، عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ، روز چهارشنبه در نامه ای سرگشاده به مسئولان قضایی جمهوری اسلامی نوشت که وی و خانواده اش را تهدید به قتل شده‌اند.

رضا شهابی، فعال کارگری از «تهدید جانی خود و خانواده‌اش» خبر داد

رضا شهابی ، عضو سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ، روز چهارشنبه در نامه ای سرگشاده به مسئولان قضایی جمهوری اسلامی نوشت که وی و خانواده اش را تهدید به قتل شده‌اند.

آقای شهابی در پیامی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد ، نوشت: “مدتی قبل ، یک فرد ناشناس با دو شماره متفاوت پیام های تهدیدآمیز را از طریق واتس اپ و پیامک برای من و همسرم ارسال کرده است.”

وی با بیان اینکه “در ابتدا فکر می کردم این ممکن است از مزاحمت‌های معمول باشد” ، افزود: یکی از پیام ها مهم نبود تا اینکه دو روز پیش چندین پیام برای همسرم فرستاد و تهدید به قتل من ، پسر و دخترم شد.

پس از این تهدیدهای تلفنی، در خیابان جیحون تهران دو موتور سوار به خواهر زاده او هجوم برده

به گفته این فعال کارگری ، بعد از این تهدیدهای تلفنی ، عصر سه شنبه ، در خیابان جیحون تهران ، دو موتور سوار به خواهرزاده اش حمله کرده و آنها را به شدت وحشت زده کردند و در حالی که “خواهرزاده دچار شوک عصبی شد ، تهدید از صحنه برخورد بالا گرفت. در چند کوچه در حالی که به او دستبند زده بودند و مورد خشونت فیزیکی قرار گرفته بود ، به او می‌گویند که به دایی‌ات گفته بودیم تاوان سختی خواهد داد.

ما فعلاً با شما کاری نداریم ، اما نزد دایی های خود بروید و به آنها بگویید مراقب باشند و دیگر کار خود را نکنند. در غیر این صورت ، پسر و دخترش را می‌گیریم و کتک می زدیم تا کسی او را نشناسد. “